Ik ken wel een paardje die in Barneveld stond, ook geen aftekeningen ik zal eens een foto erbij pakken dan kan je zelf kijken, maar die werd ene keer lichter als andere keer zeg maar. (volgends mij ook geschoren hier!) Ook een erg braaf rustig paardje
De pony had geen aftekeningen dat niet, lijkt wel op de foto idd die kol maar was die had helemaal niks Maar als t een hele andere bouw is houdt het op
Oh wat leuk dat je hem gevonden hebt! Ben je nog van plan om hem een keer op te zoeken? Hij ziet eruit als een ontzettend braaf en lief paardje waar ze volgens mij erg blij mee zijn.
Ja, ik heb de manege gemaild (want het is nog best wel lang reizen). Misschien bel ik nog even vandaag. Ik zou het zeker leuk vinden om hem op te zoeken maar weet niet zeker of het een manegepaard is of niet. En ik wil de eigenaren niet in de weg lopen, want zij zijn nu natuurlijk de eigenaren.
Met de auto wel ja Ik heb de manege gemaild maar nog steeds geen antwoord gehad. Ik voel me een beetje beschroomd om zomaar langs te gaan...
M_aris
Geplaatst: 20-06-11 16:17
Wat Leuk dat je hem heb gevonden!
Heb altijd op de hullen gereden, (kom er nog regelmatig) En de naam Toran zegt me wel iets, (Let eigelijk nooit zo op de namen ) Als ik jou was zou ik gewoon langs gaan, Zijn hele vriendelijke mensen!
Wat leuk zeg! Ben erg benieuwd hoe je het morgen gaat vinden om hem weer te zien!
Veel plezier
Sheran
Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-11 18:38
Het was echt leuk om hem weer te zien! De eigenaresse van de manege is inderdaad erg aardig
Ik heb ook foto's, die komen vanavond
xGjilke
Geplaatst: 30-06-11 22:10
Mijn pony! We hebben idd al contact gehad:D (kom er nu pas achter dat je een oproep hebt geplaatst op bokt, i'm sorry). Zo als ik al zei ben je altijd welkom
Toran is idd nooit erg werkwillig geweest . Best wel sloom ook Ga zaterdag een westernzadel ophalen en dan ga ik western met hem rijden. Heb 10 juli een oefenparcour met hem, springen. Ik denk dat ik voor de 80 cm ga, aangezien het mijn eerste parcour is ga ik niet té hoog.
Geeft niets, ik had jouw oproep blijkbaar ook gemist Leuk dat je een westernzadel hebt gevonden! Ik ga ook nog even op zoek naar de foto's bij mijn ouders thuis
Succes met je oefenparcours alvast
Sheran
Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-16 14:20
Opnieuw op zoek naar deze pony... omdat mijn eigen paard net is ingeslapen wilde ik weer heel erg graag weten hoe het mijn eerste pony was vergaan. Mijn laatste spoor van haar is een advertentie uit 2014 waarin hij te koop werd gezet door een vrouw in Noordlaren, samen met een pony genaamd Black Polo.
xGjilke
Geplaatst: 06-10-16 10:36
Zijn ze serieus allebei verkocht? Laatste wat ik heb gehoord is dat zij en haar man uit elkaar zijn gegaan en de paarden naar een vriendin gingen, maar dat zij en de kids nog steeds de verzorgers waren. Dacht een goede eigenaar gevonden te hebben toen, die mij als eerste weer zou laten weten als Toran ooit weg moest.
Sheran
Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-16 12:04
Ik weet het niet Gjilke, ik vond een advertentie op internet waarin ze zeiden dat ze 2 paarden, waaronder Toran, met pijn in het hart moesten verkopen. Op de foto zaten er toen 2 kindjes op
Dat is degene waar ik hem aan verkocht heb. Dat ze hem verkocht hebben vind ik niet eens zo erg hoor, ze hebben nu vast weer een fijn plekje, maar ze zouden mij bericht doen als hij ooit weg moest en ik zou hem weer terug kunnen kopen. Dat vind ik jammer