Ja het is spirit zeker weten, wij hebben ook wat foto's gemaakt, madeleine zal ze zo snel mogelijk wel doorsturen. Hij is geen manegepaard, hij staat in de privestal. hij word gereden alleen ze vinden hem allemaal moeilijk en er kan maar een meisje op want bij de andere duwt hij ze tegen het schot.
Ik volg dit topic al een tijdje, en ik wil me er ook even mee bemoeien.
Volgens mij is het paard op de laatste foto niet dezelfde als die op de eerste pagina. Bij de eerste loopt de bles namelijk in een puntje tot in het neusgat, aan de kant van de manen. (Een van de foto's moet gespiegeld zijn.) Bij het paard op de laatste foto is dat niet zo.
Verder verschilt de uitdrukking ook, maar dat kan een momentopname zijn.
De laatste hebben zijn de manen korter, maar de larense manege doet dit altijd. Ook lijkt dit een pony te zijn en Twister is echt een paard! Maar wel bedankt!
myhorselover
Geplaatst: 17-05-11 14:28
ha ik ga vandaag naar mijn paardje toe en spriti staat 2 boxen verder dus ik zal een foto maken en dan zet ik het er wel op
ik zal helaas even roet in het eten gaan goeien. aangezien het spirt niet zal kunnen zijn,. sabrina is de eigenaar en hij word verzorgt door haar zus mandy. spirt staat al vanaf jaarling op stal t sander dus ken het hem helaas niet zijn..
Heb je al contact opgenomen met de Treek zelf. Ik heb er zelf leiding gedaan een paar jaar geleden en weet, dat ze voor ponykamp een paar paarden opkoopt. Weet je ook zeker, dat dit de echte naam is van de pony. Als er nieuwe pony's/paarden werden gebracht gaven wij ze een naam namelijk.
caboclo
Geplaatst: 15-07-11 13:03
dit is trouwens de palomino op stal t sander (die hier regelmatig genoemd is als spirt) deze foto is gemaakt in 2008.
Hee, ik rij ook op de treek maar twister was geen paard maar echt een grote pony. en ja het zou inderdaad best kunnen dat ze hem een andere naam gegeven hebben. doen ze inderdaad vaak. en nee die laatste foto is twister inderdaad niet. hahah twister was echt een dondersteen!