[EG][***] ([***]),V,Zw-bont,kruising uit 2008, Oosterbeek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:16

Helaas nog steeds niet verder gekomen!
Wie maakt haar geschiedenis compleet!?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 14:57

schopje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:47

Weet echt niemand waar ze vandaan komt!? ;(
Zou zo graag wat meer over haar ouders willen weten! :D

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 12:17

ik weet dat dit een oud topic is, maar op de ene foto van moeders alleen in de wei, op de achtergrond dat gebouw, is dat rijnstate niet het ziekenhuis??
daar tegenover is een heuvel waar enkele paarden lopen, en ik iig wel een tinker ( soort van op afstand heb gezien)
pb wisky op bokt hier eens, die komt uit renkum en kent de buurt daar net wat beter als mij

Anoniem

Re: [EG]Kinaia (Baloe),V,Zw-bont,kruising uit 2008, Oosterbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 12:19

Bedankt!
Ik zou niet weten welk gebouw dat is! Als ik dat zou weten zou ik al een stuk verder zijn gekomen!
Ik zal Wisky is pben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 01:02

Nog niks opgeschoten helaas!
Ben zo benieuwd naar de vader van [***]! :)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 01:12

Als je nu eens de enige bruikbare tip die je tot nu toe hebt gekregen opvolgt hoef je niet steeds dit topic meer omhoog te schoppen.

Waves schreef:
Oosterbeek is klein en er zijn maar heel weinig plekken waar paarden (kunnen) staan. De meest logische plek is idd aan het kerkpad, daar is een boerderij waar altijd enkele paarden staan. Ik zou er gewoon eens een dagje uit van maken en op een mooie zomerdag gaan aanbellen in de omgeving, volgens mij heb je dan snel beet. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 01:19

Sorry hoor maar niet iedereen kan zo maar even een dagje uit trekken om kilometers te maken, en dan moet mijn moeder ook mee.

Daarnaast komt ze uit omgeving van oosterbeek, dusja dat kan vanalles zijn. de oude eigenaresse wist dat het daar in de buurt zou kunnen zijn maar het is allemaal nog vaag.

Ik hoop gewoon dat er op een dag iemand komt die der herkent of het weet. En aangezien ik 1x per maand mijn topic omhoog mag schoppen doe ik dat.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 01:24

Als ik je verhaal zo hoor gaat het om een hobbyboertje en die zitten over het algemeen niet veel op internet. Misschien herkent iemand de omgeving (zoals al een aantal hebben gedaan) maar dan nog zul je zelf de fokker moeten bellen.
Er zijn een aantal mensen die hebben aangegeven dat er niet veel plekken kunnen zijn daar in omgeving en een aantal dachten de omgeving al te herkennen, bovendien is het niet zo'n grote plaats.
En in dergelijke dorpen is het ons-kent-ons dus met een paar keer aanbellen ben je wss al een heel stuk wijzer.
Je moet het natuurlijk zelf weten maar als je zo graag wilt is dat wel de beste manier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 01:27

ja maar helaas heb ik daar de middelen niet voor.
Dus dat gaat hem toch niet worden
en we denken dat het om een hobby fokker gaat maarja niks weten we zeker he.

Ik snap niet dat je zo moeilijk doet over dat ik het op bokt zet, want 'die gene zal wel niet op bokt zitten' en later zeg je ons-kent-ons. Dusja zo gaat dat ook als iemand anders het toevallig op internet ziet!

misschien dat de fokker ooit eens googeld op haar naam, en dan komt hij hier of bij mij uit.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 01:30

Ik doe niet moeilijk, ik probeer je tips te geven.
Maar blijkbaar wordt dat niet erg op prijs gesteld.

Met ons-kent-ons bedoel ik dat als jij daar bij een willekeurige boerderij aanbelt en vraagt of ze iemand kennen met een zwart bont paardje dat ze je wss zo door zullen sturen.
Boeren/handelaren en 50 plussers zitten over het algemeen niet veel op internet, laat staan de combi.
Laatst bijgewerkt door anneliesdj op 29-09-11 01:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 01:33

nou de manier waarop is misschien niet zo leuk.

En als ik daar de tijd en middelen en drang voor had, dan had ik dat allang gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:07

schopje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 16:37

upje