Maar ik denk dat jou vriendin dat paard nu nog heeft? Ik zoek niet naar het paard zelf. Als het goed is staat zij zich nu lekker tonnetje rond te eten op het land. Ik probeer uit te zoeken of zij vanaf de fokker nog een andere eigenaar heeft gehad, alvorens zij naar de handelaar is gegaan.
Maar bedankt voor je reactie
kimmie88
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-11 00:09
Schopje.
Al ga ik er steeds meer vanuit dat ze vanaf de fokker naar de handelaar is gegaan Maar wie weet haha
Zou je niet aan de handelaar kunnen vragen hoelang ze daar heeft gestaan? Misschien kun je aan de hand daarvan wat meer te weten komen (of ze rechtstreeks is gegaan) Kleine kans maar de kans is er dat hij zich verspreekt oid.
succes met je zoektocht naar de vorige eigenaar! & een leuk paardje is het!
Ik heb helaas de handelaar meerdere malen gesproken en steeds vertelde hij dat hij het niet zeker wist. Aan de hand van een litteken wat ze heeft en bij de handelaar heeft opgelopen, weet ik dat ze minimaal 4 maanden daar gestaan heeft, maar verder schieten we daar natuurlijk weinig mee op. De fokker is een mannetje van ik schat eind 70 begin in de 80 jaar. Hij kon zich haar nog wel herinneren, maar kon niet vertellen hoelang ze bij hem gestaan heeft. Wel is ze in dezelfde plaats als waar de fokker woont, in augustus 2008 nog geent. Maar of dat bij de fokker was, of bij een andere eigenaar, weet ik niet. September 2009 is ze bij de handelaar gekocht. Dus ik heb een gat van ruim een jaar (minimaal)