Mijn favoriete hengst! Hoeveel ik wel niet gevraagd heb aan de eigenaresse van m'n verzorgpony of die niet even een setje konden worden.. Sterkte en ik hoop dat jullie em snel terugzien!
(even offtopic) Wanneer gaat de site weer online.. Ik mis em
Als het daadwerkelijk de eigen hengst is van de topicstarter, mag ze even een pbtje naar iemand van de nieuwsredactie sturen. Misschien dat ook wij iets voor haar kunnen betekenen
Cahill
Geplaatst: 13-12-09 09:31
Ik heb via Hyves een bericht gemaakt met je eigen tekst en beschrijving en de 2 foto's + het filmpje. Gezien het aantal paardengekken die ik in mijn vriendenlijst heb, is je bericht nu al door 8 provincies in Nederland gegaan.
Maar zal een paardendief een gestolen paard zo snel mogelijk het land uit willen hebben? Misschien even informeren bij Duitse paarden-sites?
Tinky12
Geplaatst: 13-12-09 09:42
Heb je pb gestuurd,als je even je profiel aanpast en je onderschrift dan kun je meerdere reacties krijgen. Als je niet weet hoe dit moet dan geef je maar een brul!!
Jeetje wat vreselijk! Oh wat erg! Wat een prachtdier! Ik hou mijn oren en ogen open!
Anoniem
Geplaatst: 13-12-09 10:44
Maak een pagina en verstuur hem binnen Hyves als privé bericht met het verzoek om hem door te sturen naar alle 'vrienden' dan is ie in no-time heel Nederland over. Ik hoop dat jullie hem snel vinden.
Jeetje wat een prachtdier! Ik zal ook eens me ogen en oren openhouden. Misschien een goede tip om even te kijken of er toevallig een paardenmarkt is deze week... Zo'n beest moet namelijk opvallen!
123468086
Geplaatst: 13-12-09 11:14
Wat een prachtige hengst, ook hier zal ik mijn ogen ophouden!
Nagyl
Geplaatst: 13-12-09 11:14
check ook even in Luxemburg... zie daar meerdere Moutain Horse paarden staan via Kapaza.be
Jee, wat triest. Je zou dus eigenlijk een fraai paard niet meer in de wei kunnen laten staan. Mark valt wel erg op, ik kan me niet voorstellen dat je ver komt met zo'n beestje zonder op te vallen. Misschien laten ze hem wel een paar merries dekken en komt hij daarna weer boven water.
wat veschrikkelijk!! zal ook goed blijven opletten.
is er ook een signalement bekend van de trailer en auto?
siskeh
Geplaatst: 13-12-09 11:24
CM_ schreef:
Ik zou ook Hart van Nederland even contacteren!
Dat zou ik ook doen ben normaal niet zo van de media, maar je zo wel veel bereiken denk ik! (oww, en alle andere dingen die je al gedaan hebt zijn ook top!)