Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Britty schreef:Overigens vind k de opmerking dat de politie je niet serieus neemt een beetje vreemd. Voor gestolen fietsen rukt er inderdaad geen korps uit, maar gestolen paarden is toch iets anders. Zeker als je een sterk vermoeden hebt wie het paard meegenomen heeft.
Weet je zelf niet waar deze persoon zit? Aangezien je vertelde dat het een bekende was...
sammie18 schreef:Als je zijn levensnummer niet meer hebt, is deze ook geregistreerd bij de knhs, dus als je een startkaart hebt gehad en een wedstrijd hebt gereden kun je dit via mijn knhs terugvinden, volgens mij ook de gegevens van je paardje.
En er is inderdaad een site met vermiste en gestolen paarden, misschien daarop zetten.

dynara schreef:Christi schreef:ik ben dit paard eerder tegengekomen. ik ben niet zeker, maar ik dacht bij het vroegere b&m stables. dit is iets meer als een jaar geleden. hopelijk kan je er iets mee
kan je misschien zeggen waar die stal stond of de eigenaar toender tijd ervan?
mvg dynara

Moontje1991 schreef:Je zegt dat die man vaak bij jullie kwam.
Dan ken je die man toch neem ik aan?
Dan weet je toch hoe hij eruit ziet en heet en mischien wel waar hij woont?
Dus waarom ga je dan niet achter die man aan?
....Eleandra schreef:Hé! Volgens mij ken ik hem.
Helaas, ik zou niet weten waar hij nu is, maar ik ken de handelaar waar hij vandaan komt en zijn moeder en volgens mij ook een aantal veulens van hem.
Moontje1991 schreef:ik zou toch aangiften doen hoor ook van alle andere dingen ik neem aan dat je getuigen hebt?
EN ik zou die man ook niet meer op je erf laten.

Eleandra schreef:Nou, ik verzorg/ rijd paarden in op een pensionstalling in Velden. Peter Verheijen, een fokker van Appaloosa paarden heeft daar het overgrote deel van zijn paarden staan (vroeger in Broekhuizen, Lottum, Grubbevorst enz.) en dat zijn dus degenen waarmee ik werk. Ik ken een Tisse die enkele veulens bij ons heeft (waaronder een Brown) en in de papieren van een paard wat ik momenteel inrijd staat als vader Brown Shadow. Ik heb momenteel weinig tijd om hier verder op in te gaan, maar ik kan er later wel meer over vertellen.

Ik weet natuurlijk niet of we het hebben. 
....
, maar is het een idee misschien om die man een aantal malen onopgemeerkt te volgen? Mocht hij het paard nog in bezit hebben, zal hij er toch een keer naar toe moeten gaan!?!