[PG]BELONING VOOR GOUDEN TIP! Mon-Ami. Draver Ruin.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yogo

Re: (PG)BELONING VOOR GOUDEN TIP! Mon-Ami. Draver Ruin.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 17:18

Heb je het al eens op dravers.nl geprobeerd?
Daar is ook een forum bij.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 18:14

Ja op dravers.nl heb ik het idd ook al eens geprobeerd zelfs dezelfde oproep daar geplaatst maar tot heden altijd nog steeds geen spoor ;( .

Begin eigenlijk bijna mijn hoop op te geven maar voor Mon-Ami ben ik bereid heel ver te gaan en nooit op te geven want wij waren echt samen een team
heb ook zoveel spijt van de verkoop toenertijd maar we konden helaas niet anders wegens toen omstandigheden.
Ik wil zo graag weten waar Mon-Ami is, en dit is dan ook tenslotte een paardenforum en er veel bokkers door heel het land heen ook op bokt zitten zou iedereen bij hem/haar op stal niet extra hun ogen voor me kunnen openen of mijn opsporing rond verspreiden bij jullie allen op de pensionstal/manege etc...???

Ben jullie heel erg dankbaar ;)

KarinMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 00:25

hoi possie,

ja wanhopig word je er idd van, herkenbaar.

heb je ook al flyers in words gemaakt met foto's en dat via mails verspreiden door het hele land..

zelf heb ik een dierentolk ingeschakeld en daardoor heb ik het idee dat ik wat meer gericht kan zoeken..

ook via hyves verstuur ik doorstuur mails

nathalieeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 15:44

Weet je zeker dat hij niet gekoerst heeft? Op www.ndr.nl staat namelijk een Mon Ami, van april 1995. Wellicht dat dat hem is? Dan zou ik als ik jou contact opnemen met NDR, misschien dat zij je verder kunnen helpen?

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 17:53

Zodra het paard verkocht is buiten de drafsport doet de NDR er niets meer aan ;)

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 13:51

__Possie__ schreef:
Nee helaas ik zou echt niet meer weten hoe die hoefsmid heet. Maar wellicht dat er hier mensen actief zijn die de fam.hollack in Lierderholthuis kennen en zij misschien de naam weten van die hoefsmid.

Ik wil het binnenkort wel voor je vragen! :)
ik kom nog wel eens daar!

Mauza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 17:29

Hee!
Ik kan je misschien verder helpen.
Gisteren hadden we wedstrijden (Hellendoorn) en daar was ook een paard genaamd Mon-Ami.
Ik heb even gekeken op uitslag lijsten en daar stond dat hij onder Stal Schutshof meedeed met een meisje genaamd Marije Hutterd. Maar ik denk dat je beter eerst ff kunt kijken bij stal Schutshof. Ik hoop dat ik hier verder mee heb kunnen helpen!

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 17:35

hoi, mij komt hij ook heel bekend voor, weet je zeker dat Mon-Ami zijn echte naam is?

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-09 08:00

Naja ik zou niet weten wat voor een naam hij voor mij gehad zou hebben maar waarvan ik hem toendertijd gekocht van had heette hij al Mon-Ami
En ik heb bij vele verenigingen navraag gedaan maar of ze willen gewoon niet eerlijk zijn en het verborgen houden of ze weten het echt niet!!

In zijn paspoort staat als geboortedatum 30-5-1992.

En heb geloof ik ook nog wel ergens oud startcoupon liggen van hem waar ik zijn chipnummer op heb staan.

Echt mensen mijn zoektocht zal gewoon door blijven gaan wat Mon-Ami was/is echt mijn maatje die me goed begreep en hadden een erg goede sterke band opgebouwd.

Mijn beloning voor de enige echte gouden tip hier staat ook nog gewoon steeds vast op €100,-. Aub help mij mijn maatje terug vinden, al is het dat ik weet waar hij terecht gekomen is en of hij nog in leven is. Tot die tijd rust ik totaal niet!!

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 14:41

Smartie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 14:52

Ik heb net een van de eerste foto's uitvergroot (kan alleen niet uploden omdat de kwaliteit te slecht is).

De aftekening van het hoofd komt niet overeen met de bovenstaande post

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 14:57

Mijn draver lijkt er wel op.......
op 3 benen witte voetjes??
Nah dat zal hem wel niet zijn. Foto van de mijne staat op mijn profiel. Mijne is rond de 15 jaar. Heb ik gekocht in Herentals België. Daarvoor zat hij bij een handelaar.

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 14:57

Smartie2004 schreef:
Ik heb net een van de eerste foto's uitvergroot (kan alleen niet uploden omdat de kwaliteit te slecht is).

Afbeelding

Maar dit is naar mijn mening niet hetzelfde paard.
Zat ook naar de aftekening van de onderste te kijken.
Maar de onderste is naar mijn mening een vos en de bovenste een bruine en bij die kan ik de aftekening niet zien.

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 17:57

kun je het chipnummer niet invullen op ndr, dan zie je toch de naam, want als hij officieel geen mon-ami heette , weet ik misschien wie het is....

eppie38

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 18:10

KarinMontana schreef:
hoi possie,

ja wanhopig word je er idd van, herkenbaar.

heb je ook al flyers in words gemaakt met foto's en dat via mails verspreiden door het hele land..

zelf heb ik een dierentolk ingeschakeld en daardoor heb ik het idee dat ik wat meer gericht kan zoeken..

ook via hyves verstuur ik doorstuur mails

Op hyves heb je ook vermiste paarden www.vermistepaarden.hyves.nl even voor je opgezocht.
Op marktplaats kun je gratis een oproep doen bij rubriek oproepen en ook bij kapaza. nl

Verder is het afwachten en de moed niet opgeven, ik hoop dat je hem terug vindt echt :(:)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 18:56

Ik zou niet weten wat zijn officiele naam is/was?? En moet dan even door mijn verhuisdozen spitten om zijn chip-nummer te vinden...Heb je anders een foto van degen die jij vermoed??

lovelanga schreef:
kun je het chipnummer niet invullen op ndr, dan zie je toch de naam, want als hij officieel geen mon-ami heette , weet ik misschien wie het is....

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 19:00

Uhm...sorry??? Beide foto´s zijn echt duidelijk mijn oude pony Mon-Ami de bovenste foto was op concour in Slagharen gemaakt en de onderste is gemaakt op concour in Kampen... Het is doordat de 2 foto´s ingescand zijn en daarom wat onduidelijk is ;( .
Maar beide foto´s zijn toch echt mijn oude pony Mon-Ami.. :D

D_Desteny schreef:
Smartie2004 schreef:

Afbeelding

Maar dit is naar mijn mening niet hetzelfde paard.
Zat ook naar de aftekening van de onderste te kijken.
Maar de onderste is naar mijn mening een vos en de bovenste een bruine en bij die kan ik de aftekening niet zien.

gwoonRosaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 23:20

gwoonRosaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 23:21

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-09 07:42

Nee helaas is dat hem ook niet die pony op foto heeft totaal iets anders en mijn mon-ami heeft dunne manen en staart...

Maar dank je wel ;)

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 20:27

nee foto heb ik niet, ik hoorde wel eens verhalen van een vriendin van me en dan voldoet jouw pony aan die beschrijving.

ik heb gekeken op ndr , daar staat hij wel op, alle gegevens kloppen en volgends ndr heeft hij wel gekoerst....
maar ik denk niet dat je hem hier mee kunt vinden...
veel succes met je verdere zoektocht

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 20:30

ik heb even gekeken. ik wist van een meisje dat haar draver en dat paard familie waren. nu heb ik ze vergeleken en ze zijn idd familie(ongeveer neefjes)

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 14:16

Probeer zijn chipnummer terug te vinden. Dravers worden al jaren gechipt bij hun geboorte en registratie. Met zijn chipnummer kan je tenminste zijn juiste gegevens (naam, afstamming, enz) terug vinden EN indien hij alsnog bereden wordt en uitgebracht wordt in de sport dan is een paspoort daar voor nodig. Bij een passport aanvraag bij het KNHS wordt het bestaande chipnummer geregistreert. Via deze link kan je dan aan het KNHS achter details vragen.