[PG]paarden uit Een, Drenthe

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

westernjo

Re: [PG]paarden uit Een, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-10 20:34

Flame wordt in mei ook 3 jaar! Dan zijn ze dus ongeveer even oud! Hoe ziet nike eruit? (bont, stippen, ?)

Ni_en_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:21

Flame ken ik wel ja! Die stond inderdaad ook bij Nike eerst. Nike is heel donker bruin bont, veel wit en het donker bruine lijkt soms ook wel bijna zwart! Ik heb trouwens uitgevonden hoe ik een foto moet plaatsen dus bij deze! Die heb ik gister van hem gemaakt in het zonnetje.
Nike zijn moeder is Robin en zijn vader is Jack
Afbeelding
En een zomer foto:
Afbeelding

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 20:48

En ik quote mijzelf nog een keer:

Tanja schreef:
Moderatoropmerking:
Gezien dit topic is verplaatst naar OV wil ik iedereen even wijzen op de regels die op dit forum gelden: [OV] Welkom op [OV] Opsporing Verzocht *UPDATE 30-08-2007* Op OV wordt zeer streng op de regels gemodereerd. Reacties zijn alleen toegestaan als het bruikbare info voor de TS bevat, alles wat daarbuiten valt dient via de pb te worden verzonden, wordt dit toch in het topic geplaatst wordt dit als off topic gezien en direkt uit het topic verwijderd. Bij deze ook een verzoek om van dit topic geen foto verzameltopic te maken maar de foto's in een link te plaatsen of via de pb aan de TS te sturen.
Enkele offtopic reacties zijn al verwijderd.

Wederom zijn er offtopic/slowchat reacties verwijderd. Lees de regels van OV goed door en reageer alleen indien je relevante info aangaande de zoektocht hebt. Gezellige praat Is hier niet toegestaan en dient via de pb verstuurd te worden.
Dit is de laatste waarschuwing, bij het nogmaals negeren van de toch heel duidelijke moderator opmerking kunnen er sancties verwacht worden en kan dit topic een permanent slotje krijgen.

nonna77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 21:25

Hey nike heb ik ook gezien daar. ik heb toen gijs gekocht vader jack en moeder volgens mij imani
heb nog wel ergens foto's dat ik ging kijken flame stond er ook bij. en nike trouwens ook.

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 12:16

Royal92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 17:44

Wendy1978 schreef:
westernjo schreef:
ow ja haha, hij heette spot, niet spikkel :D Heeft allebei stippen he :D

:j

dit is zijn paps toch, van die van jouw?

http://i281.photobucket.com/albums/kk21 ... C00691.jpg

Dit paard zijn vader hebben wij gehad, meer familie van vaders kant heeft dit hengstje niet want die van ons heeft toen perongeluk gedekt zijn vader was Dutch, we weten niet waar Dutch gebleven is die is namelijk meegegaan naar de zuidlaardermarkt en daar verkocht
Laatst bijgewerkt door Tanja op 02-06-10 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto uit de quote verwijderd.

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 15:16

weten henk en jose dat niet? als jij de vader en moeder van je paard weet dan zullen zij dat ook zo wel weten!