[PG] paarden gekocht bij alex van de hoef?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

snoeske

Re: [PG] paarden gekocht bij alex van de hoef?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 14:09

nee maar ach ja, hij kwam wel helemaal zwetend en overstuur op stal aan, maar nu gaat het super, dus eind goed al goed!

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 14:59

Ik vind het ook niet erg van het beestje (wel sneu), maar heel vervelend dat zoiets er niet bij wordt vermeldt, en dat bedoelde ik eerder...

snoeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 15:10

dat is waar ja, het is zeker handig als je het weet, dan kan je er rekening mee houden...

knuffelpoesz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 15:31

heeft hij eigenlijk ook een website?

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:58

knuffelpoesz schreef:
heeft hij eigenlijk ook een website?

Volgens mij niet, Alex is niet zo blij met de uitvinding internet Nagelbijten / Gniffelen

nikkiehenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 23:05

PPffff wat een verhalen,ipv gewoon te vertellen wat er gevraagd werd.
Ik hebook mijn paard bij Alex vandaan, denk niet dat je haar zal kennen. Golda v.legaat vm. Garant. ik heb haar gekocht op 16-07-89. was een jaarling toendertijd.
Ze heeft 1.60 gesprongen. western op redelijk goedniveau, en nu voorde kinderenvan me een zeer goedleerpaard.

lutje85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 19:57

er komen inderdaad paarden voorbij nu die ik me niet meer kan herinneren maar het is wel leuk om zo te lezen dat er genoeg mensen tevreden zijn zeker met de jonge paarden is leuk als ze nu binnen komen krijgen we ze allemaal in de hand en dan zien wat er n een paar jaar van terecht is gekomen is wel heel leuk

dmantoua

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 20:14

lutje85 schreef:
Ik ben op zoek naar paarden die bij alex van de hoef vandaan komen. Ik loop daar al meer dan 12 jaar dus heb ondertussen al heel wat paarden voor bij zien komen. En ben benieuwd wat er van de paarden geworden is (kan ze waarschijnlijk niet allemaal meer voor de geest halen) Ook omdat hij zoveel jonge paarden verkoopt!!! laat het me weten vindt ik leuk

bij voorbaat dank

wij hebben een aantal manege paarden en ponys die bij alex vandaan komen. eentje daarvan is Moonlight. een merrie van 13 jaar oud. vader is Gregor en de moeder is stermerrie Bijou en zij is van Legaat. Moonlight is op papier een schimmel maar ze is heel donker van kleur, bijna zwart. ze is ongeveer 1.58m en heeft in verhouding met haar lichaam korte beentjes. het is een heel lief diertje alleen met rijden is ze nogal lui en als je haar een tik met de zweep geeft gaat ze bokken.
ze is een jaar of 3 bij ons geweest en is toen weer naar alex gegaan.(deze zomer) ik heb mijn adres in haar paspoort gedaan in de hoop dat de volgende eigenaar me ooit zou laten weten waar ze terecht is gekomen en hoe met haar gaat. we hebben heel veel meegemaakt. scholencompetitie, bruiloft van mijn baas, ik heb haar gestart in het springen en heb de ORUN instructie cursus allround met haar gedaan en gehaald (hebben we heeeel hard aan moeten werken)
het beestje ging me altijd wel aan het hart en ik heel erg benieuwd waar ze is gebleven. weet je misschien iets van haar?

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 20:24

dmantoua je hebt een pb Knipoog
er is sinds eergister trouwens een 2,5 jarige bij ons op stal gekomen die bij alex vandaan komt. een Solitair (Zolitair heet ie)

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 20:19

Hoi
Ik heb ergens op bladzijde 2 gereageerd,nu een foto zegt je misschien wel wat!
groetjes
Afbeelding
Justice (esteban *lt generaal)

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 18:40

Ik weet wel dat mijn Haflinger misschien bij Alex vandaan is gekomen, echt jaren terug. Zeker wel een jaar of zes.
Foto's staan in mijn profiel.

Veel van onze manegepaarden komen bij Alex vandaan, en zeker in de tijd van de Harjo Hoeve ging er veel op en af en aan. Sommige zeggen dat mijn haf samen met een ander naar deze manege is vertrokken, maar dat weet ik niet zeker. Lachen

__Sanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 17:19

Als het goed is komt mijn oude pony ook bij Alex vandaan. (weet niet of ik de goede voor me heb..)
Het is/was een donkerbruine merrie met een witte bles 1 of 2 witte sokken. E-pony. Haar naam is Loret. Zat geloof ik ook papieren bij. Ik heb haar ong 1.1/2 jaar gehad (weet het niet meer precies) en toen is ze weer terug gegaan naar Alex. Dit is ongeveer 6 jaar geleden denk ik...

Daarvoor had ik een new forest merrietje, c pony.Haar naam was Jennifer. Valk kleurig. Geen papieren. Die is naar Alex gegaan toen we Loret daar gekocht hebben.

Ik heb zo snel geen foto's bij de hand. Maar ben heel benieuwd of iemand 1 van deze pony's kent

Gr

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 21:29

fjordowner18 schreef:
volgens mij komt mij ouwe paard daar ook vandaan, ik weet het niet zeker, een vos merrie, kruising tussen haflinger en arabier, met grote brede bles en witte benen.

hoi

ken je de merrie die ik hierboven beschreef, heb verder niks gehoord?
Ze heette rio.
Op een wedstrijdje hoorde ik dat ze inderdaad op een manege had gelopen.

Yucome

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 22:28

Ik ben blij dat deze topic geopend is omdat een vriendin van mij daar haar lieveling van is verkocht aan deze handelaar, alex van de hoef, ze wil de pony die martijn heet graag weer zien. Ze weet niet of hij nog bij die handelaar staat maar heeft iemand misschien het adres van deze handelaar want daar zou ze heel erg gelukkig mee zijn! Haar lieveling is op valentijnsdag verkocht ( 2007 ) hier is een foto van martijn:
Afbeelding
Dus stuur mij alsjeblieft een berichtje als je het adres van Alex weet of als jij martijn gekocht hebt van hem. Alvast heel erg bedankt!

Yucome

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 22:53

hier staat nog wat info over martijn:

naam: in zijn papieren staat martijn maar wij noemden hem altijd juriaan

geslacht: ruin

leeftijd: 14 jaar

ras: new forest

karakter: hij is echt heel lief met rijden een heleboel kinderen hebben van hem leren rijden alleen bijt hij wel eens als hij op stal staat

Skip_Bo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 19:48

Wat leuk!

Ik koop daar nooit een paard ofzo.. maar altijd spullen voor m'n pony.. Tong uitsteken
Echt een super leuk winkeltje! Ze hebben er ook leuke paarden staan trouwens!

Groetjes!

Love__Anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 13:34

Mijn verzorgpaarden staan ook in Gellicum, vlak bij Alex. Ik rijd af en toe wel 's in de bak met Anouk, bij Alex. (Zie profiel)

stroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 21:36

ik heb alex vanmorgen aan de telefoon gehad,jurian is vanmorgen verkocht,ik zei dat ik een iets oudere c of d pony zocht en toen vertelde hij me dit,

xMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 12:30

heey allemaal. Lachen
Weet iemand misschien waar Patrice terecht is gekomen? Ik was altijd dol op deze pony, ze stond op manege Veldt en is op 9 jan 2006 weg gegaan, ook naar Alex van de hoef.
Ik zou graag weten of ze een leuk baasje heeft gekregen.

Hier een foto van patrice:
Afbeelding

Voor meer foto's kyk ook even in Patrice's album:
http://www.mijnalbum.nl/Album=IX6RXVRD

Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik mis haar echt ontzettend, en zou graag weten hoe het nu met haar gaat ..

Stravero

Re: paarden gekocht bij alex van de hoef?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 14:22

lutje85 schreef:
heeft niemand een paard van hem !?

Mijn nicht heeft ooit een paard van hem gekocht, zit ook op bokt.nl maar ik weet even haar naam neit meer... Knipoog zij had een palomino gekocht, genaamd Pepijn, was een vreselijk mooi dier maar had iets aan zijn voorbeen geloof ik...ohjaa haar naam is justahorse hier op bokt.nl

groetjes evelien

ps: ik heb bij Alex weleens wat anders gekocht.

wickedjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 18:12

Ik heb mijn vorige pony bij alex gekocht. Zij was een hele goed koop ,maar ik heb heel veel minder goede verhalen over alex gehoord...

Paul11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 17:16

Onze Merrie komt ook bij Alex vandaan, Olivia, vosje met 4 witte sokken en leuke smalle bles
Staat in Acquoy op de Lappenheide, lief paardje, zeker opstal, alleen tijdens het rijden wat kijkerig.
Is een Hattrick* Jasper
We hebben haar in mei 2004 gekocht, kwam oorspronkelijk van een fokker in America ( Limburg)
Ondanks wat pech in het begin ( door valpartij van dochter ) hebben we er nu toch al heel veel plezier mee.
Loopt nu L1 ( officieus ), maar kan zeker meer

Afbeelding

Meer foto's staan op de website, kijk maar eens in mijn profiel.

__Sanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 22:20

vossebier schreef:
Ik heb mijn vorige pony bij alex gekocht. Zij was een hele goed koop ,maar ik heb heel veel minder goede verhalen over alex gehoord...

Wat voor pony had je gekocht dan?

wickedjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 13:41

Ik heb jamey op 9 april 2002 van alex gekocht. Een voskleurige e pony merrie, voor foto's en resterende informatie zie mijn profiel Lachen

stroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 07:00

wat een gezeur ,over wel goed niet goed .
je bent er zelf bij als je een paard / pony koopt .
dan laat je je beestje toch keuren of je hebt er zelf veel kijk op of je neemt iemand mee met verstand ,doe ik altyd waar ik ook naar toe ga om ponys te kijken.