Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lutje85 schreef:ook dat kan
zo heeft iedereen zijn eigen mening en dat is maar goed ook
maar rowan je stuurt lege reacties
Maar in ieder geval ben ik ook blij dat de meeste mensen die ZELF de paarden komen kopen over het algemeen wel tevreden zijn , en mocht er iets niet goed zijn wordt dat meestal besproken en opgelost
lutje85 schreef:Het is een man van begin 60 een echte ouderwetse boer de dieren eerst en dan de rest heeft goede paarden ook slecte maar die gaan niet voor de verkoop ja voor 1 maar verder niet die zal die ook nooit aan mensen laten zien als ze komen kijken
vlietskant 9 in gellicum 4155BE
ehm vanaf eind september komen de 2 en half jarige paarden weer binnen
Sammie schreef:Lutje had jij of Alex al wat vernomen van de mensen uit Denemarken wat betreft de kwpnmerrie hendrieka?
Mireille1970 schreef:Dus je kan een crack kopen maar ook een krak
temkey schreef:Ik had een paard gekocht en die was wel duur!!! en dat bleek ook een krak![]()
En de mensen wisten dat het een krak was , en toen zij hij opeens krak en weg was hij gekrakt, wel een leuk woord
Niet bij alex hoor
sorry oftoppic
rowan17 schreef:lutje85 schreef:ook dat kan
zo heeft iedereen zijn eigen mening en dat is maar goed ook
maar rowan je stuurt lege reacties
Maar in ieder geval ben ik ook blij dat de meeste mensen die ZELF de paarden komen kopen over het algemeen wel tevreden zijn , en mocht er iets niet goed zijn wordt dat meestal besproken en opgelost
Ja klopt, de comp werkte niet mee![]()
Wat ik zeggen wilde, dat zij waarschijnlijk 1 van de weinigen is. Alex is een goeie vent
lutje85 schreef:Wat er net genoemd wordt is duidelijk gemeld door mensen die alex niet goed kennen
een paard waar iets aan mankeert in de zin van dampig worden niet voor de particulieren verkocht
En de paarden die op de foto afgekeurd zijn worden vaak niet particulier verkocht en als dat wel gebeurd wordt het gemeld dat het paard een bemerking heeft op de foto met keuringsrapport erbij keuren staat altijd vrij
en ja een paard wat op de foto niet goed is door een ocd hoeft niet kreupel te worden het kan en die zijn vaak goedkoper zijn de mensen vrij in om te doen als het te erg is verkoopt hij ze niet particulier
en ja paarden van een faillissement kunnen ook t koop worden aangeboden maar die paarden moeten vaak snel weg dus dan gaan de mensen niet eerst maanden lopen leuren op internet die benaderen een handelaar
en dat de paarde goedkoop zijn is ook niet helemaal waar je kan je ook afvragen of dat er niet belachelijke prijzen worden gevraagd
het belangrijkste is dat als er iets niet goed is kan je gewoon terug komen
Maarja daar gaat dit topic niet over het was de bedoeling dat ik wat zou horen van de paarden die gekocht zijn bij hem
het is trouwens niet negatief bedoeld hoor maar er moeten geen onwaarheden verteld gaan worden
Sammie schreef:Mireille1970 schreef:Dus je kan een crack kopen maar ook een krak
snoeske schreef:Ik heb ook een paard gekocht bij Alex, goede ervaring met hem.
Moest wel lachen om hem want hij zei dat het paard zo de trailer inloopt ( had dat namelijk gevraagt, had geen zin in een paard die niet te laden is ) We komen hem halen, en het was al een heisa om hem erin te krijgen, ach is wennen dacht ik. Eenmaal thuis ( of eenmaal ik had hem toen 3 maand) contact opgenomen met de fokkers, vertelde dat ik anar de manege ging enzo, Hoe gaat u? Met de trailer? Ja hoezo? Bij ons was die niet te laden zei ze, wat bleek mn knollie had nooit in de trailer gestaan omdat ie niet wou! Haha! Ach best grappig, het blijft toch een handelaar. maar bijna iedereen die bij ons op de club rijd heeft zn paard bij Alex vandaan. Ik vind hem gewoon betrouwbaar..