Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SientJ schreef:Hoi!
Ik zoek echt met spoed informatie over de vorige pony van mijn vriendin, Quido. Heb jij hem toevallig langs zien komen? Of staat hij er nog? Of is hij verkocht! Vertel het me alsjeblieft als je het weet!
Ook heeft ze haar huidige pony hier gekocht. Een haflingerruin genaamd Oran. Hij is best stevig, heeft mooie manen en is erg lief! Weet jij wat meer van hem?
Hier een foto van Oran:
Als je wat meer over deze pony's weet stuur me een PB'tje, of een mailtje: lady_lisa_1992@hotmail.com
Annelies200 schreef:
Heeft deze pony toevallig een soort witachtige vlek op z,n borst?
Annelies200 schreef:Is het echt een paard of meer een pony want ik keek net in dat andere topic en toen zag ik nog 2 andere foto's waar die echt fors op staat.
Ik ken een pony die erg op deze lijkt met een bles en een witte soort vlek op z,n borst. Maar geloof dat dit niet dat ik je verder kan helpen sorry.
SientJ schreef:Annelies200 schreef:Is het echt een paard of meer een pony want ik keek net in dat andere topic en toen zag ik nog 2 andere foto's waar die echt fors op staat.
Ik ken een pony die erg op deze lijkt met een bles en een witte soort vlek op z,n borst. Maar geloof dat dit niet dat ik je verder kan helpen sorry.
Het is een pony van rond de 1.47 !
Eydis schreef:In GellicumWaar zit Alex v/d Hoef??