Gezocht mijn oude Welsh à pony Wendy/belle

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

blyth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:45

Ik denk dat de nieuwe eigenaar er ook geen problemen mee had gehad als het anders gegaan was..

Niet om de TS te beledigen, absoluut niet, maar zover ik uit het verhaal begrepen heb zou ik ook niet graag mijn paard zo hebben staan. En ik denk heel veel mensen niet..

Pinda_Dipje

Verkocht is verkocht.

Jammer maar helaas. Jij je geld, zij het paard en verder is ze je geen enkele verantwoording schuldig.

Imre

Lees ik nou goed dat je de pony maar twee weken hebt gehad, TS? Ik dacht aan de hevigheid van je bericht dat het om een pony zou gaan die jaren van jou is geweest. Niet dat de duur van het bezit invloed heeft op je 'bezoekrechten' als oud-eigenaar, maar dan zou ik je wanhopigheid wat beter begrijpen. Nu vind ik je vooral wat overdreven.

Traiectum

Pandameisje schreef:
Roosch schreef:
Panda.. het hele verhaal inclusief rechten heeft te maken met het feit dat het beest verkocht is. Als ze hem niet verkocht had was het een ander verhaal geweest. Oftewel.. Achtergrondverhaal/waarom ie verkocht is, is totaal niet relevant.

Jammer dat jullie alleen maar denken aan het geen contact meer en verkocht is verkocht.

ik ben wel mee eens dat verkocht is verkocht maar iedereen wil toch weten hoe het gaat met een paard als die verkocht is ...

Ik denk dat iedereen hier begrijpt hoe vervelend dit voor TS is. Maar zolang de nieuwe eigenaar geen contact wil (en eerlijk is eerlijk, als TS zo door blijft drammen gaat dat niet veranderen), moet TS zich daar bij neerleggen. Ze WEET dat de nieuwe eigenaar geen contact wil, en toch opent ze dit topic.

Het gaat er niet om of dit eerlijk is of niet. Alleen de feiten. Wat heeft TS er aan als iedereen hier "ooh, wat erg voor je" gaat roepen? Hoe sneller dat ze inziet dat ze de pony niet meer zal zien, hoe sneller dat ze verder kan, en zal stoppen met dit gedrag. Ze helpt zichzelf alleen maar in de put op deze manier.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:46

Afbeelding

En dit heeft stemrecht hè :')

Misschien een idee om dit privé te bespreken?

Simmerr

Re: Gezocht mijn oude Welsh à pony Wendy/belle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:48

Sorry TS maar als ik je profiel bekijk lijk je een beetje een "Penny meisje"
Laat het gewoon los :(:)

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:51

Ze is al dik in de 20. Het is toch te belachelijk voor woorden dat Rianne haar pony moet verstoppen op een onbekende locatie omdat ze anders bang is dat de TS haar pony komt ophalen op een onbewaakt moment. Ik heb ook alles gelezen TS en ik denk dat als je nog iets van eigenwaarde over hebt je beter kunt stoppen met dit gesprek. Ik weet ook wie je bent en je staat niet bepaald als positief en betrouwbaar in de kijker.

essteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:52

Laat het los , laat het gaan ! ik ben van mening dat contact met de oude eigenaar belangrijk kan zijn... ik weet niet hoe het allemaal precies zit , maar volgens mij heeft TS geen rechten om belle te zien ...

TalithaDonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 15:58

Axel_Valerie schreef:
Ze is al dik in de 20. Het is toch te belachelijk voor woorden dat Rianne haar pony moet verstoppen op een onbekende locatie omdat ze anders bang is dat de TS haar pony komt ophalen op een onbewaakt moment. Ik heb ook alles gelezen TS en ik denk dat als je nog iets van eigenwaarde over hebt je beter kunt stoppen met dit gesprek. Ik weet ook wie je bent en je staat niet bepaald als positief en betrouwbaar in de kijker.

Sorry hoor maar ik ken jou niet dus Weet biet waar je dat vandaan haalt :')

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:59

Ik ken jou wel :) helaas.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 16:00

xxDreamlove schreef:
Axel_Valerie schreef:

Sorry hoor maar ik ken jou niet dus Weet biet waar je dat vandaan haalt :')

Ik ben heel benieuwd wat er in het contract staat.
De nieuwe eigenaresse staat (volgens jou) bij jou onder contract.

Wat voor contract is dit, wat staat er in en door wie is het ondertekend?

TalithaDonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 16:02

Axel_Valerie schreef:
Ik ken jou wel :) helaas.

Vertel me maar waarvan en wie je bent ben wel benieuwd :')

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 16:03

Dat ben ik jou absoluut niet verplicht en voel ook totaal die behoefte niet. Laten we zeggen dat we uit dezelfde regio komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 16:04

xxDreamlove, in plaats van dat je op de inhoudelijke dingen reageert, reageer je alleen op dingen die er niet toe doen.

Heb je inmiddels al geleerd dat verkocht, verkocht betekend?
Dat de nieuwe eigenaresse geen contact wilt?
Kun je het drammerige al achter je laten en verder gaan en je lekker op je eigen paardjes focussen?

Het bespaart je zoveel moeite! Je zal merken dat het echt minder vervelend wordt als je je erbij neer legt!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-10-14 16:05, in het totaal 1 keer bewerkt

TalithaDonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 16:05

Axel_Valerie schreef:
Dat ben ik jou absoluut niet verplicht en voel ook totaal die behoefte niet. Laten we zeggen dat we uit dezelfde regio komen.

Zijn wel meer hondjes die Vicky heten :') beetje jammer dat je via hier bijdehand tegen me durft te doen maat niet wil zeggen wie je bent!! Bang ofxo?

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 16:06

xxDreamlove schreef:
Axel_Valerie schreef:

Zijn wel meer hondjes die Vicky heten :') beetje jammer dat je via hier bijdehand tegen me durft te doen maat niet wil zeggen wie je bent!! Bang ofxo?

Je gaat hier echt niks mee opschieten behalve dat je je vreselijk laat kennen zeg..

Simmerr

oke nu zit ik ook zo :+

Afbeelding

Axel_Valerie

Neehoor het is een bewuste keuze. Ik heb geen zin in jou.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 16:07

xxDreamlove schreef:
Axel_Valerie schreef:

Je kunt gewoon zien wie het is (profiel..), dus niemand doet hier bijdehand, behalve jij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 16:07

ThirzaXinge schreef:
oke nu zit ik ook zo :+

[ Afbeelding ]

heerlijk he? ik zit al een tijdje zo bij beide topics...! erg leuk kan ik je vertellen!

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 16:08

Ik heb niks te verbergen inderdaad. Maar ik weet wel hoe de vork in de steel zit en dat TS van dit topic min of meer van plan is het paard te stelen.

Irisx

Wauw... Sommige mensen zijn echt zo zielig he. Volgens mij ging het hier over je rechten op een pony.. Niet of je een poster wel of niet kent. fiets sake

chevax

Moderatoropmerking:
Gezien het niveau van dit topic plaats ik hier een gast-slotje