Toen ik ze een email had gestuurd wisten ze niets.. En konden ze ook niets voor mij vinden. Erg vage boel. Zijn oude eigenares had wel de nieuwe eigenares gezien en haar email adres gegeven, maar nooit meer iets gehoord.
Jolijnn
Geplaatst: 29-12-11 22:02
ik hoop dat je hem echt terug vindt
NiKip
Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-12 21:20
Ik doe nog maar eens een upje.. Helaas nog steeds niet gevonden.
Hmmm... Ik denk het niet. Hij heeft wel zijn uiterlijk, maar ik betwijfel het dat hij ineens zoveel is aangekomen. Maar ik kan wel even een berichtje sturen
Ik heb een paard bij ons in de wei ook eens voor dit paard aangezien.. echter door zijn redelijk specifieke bouw (zie zijn heupen op de foto's) kon ik uitsluiten dat het 'mijn' paard niet was.. en als ik zo de advertentie zie.. twijfel ik daar erg aan.. Vooral die heupen worden vaak nog duidelijker als paarden ouder worden..
Heb je een duidelijke hoofdfoto? Dan kunnen we wat beter zoeken. Overigens kunnen paarden naar mate ze ouder worden toch nog veel meer vliegenstippen krijgen. Heb er ooit 1 van 18 gezien die zich opeens ontpopte tot ware vliegenschimmel. En die was altijd spierwit.
NiKip
Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-12 20:59
Op het moment heb ik geen hoofdfoto. Die kan ik morgen wel opzoeken
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 26-10-12 15:17, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Berichten samengevoegd, max. 2 zichtbare foto's per bericht en je mag maar éénmaal per maand je topic een schopje geven.
ThePast03
Geplaatst: 25-10-12 21:50
Moderatoropmerking:
Berichten die niet aan de regels van OV voldoen zijn verwijderd. Het is alleen toegestaan om te reageren als je serieuze tips en/of vragen hebt voor de topicstarter met betrekking tot het gezochte paard.