Ik ben op zoek naar Rocky mijn vorige pony.
Wij zoeken hem omdat we graag willen weten hoe het met hem gaat en eventueel foto's van hoe hij nu is willen zien.
Het lijkt ons ook erg leuk om hem een keer weer in het echt te zien maar, we hebben er begrip voor als de huidige eigenaar dit niet wil.
Wij hebben Rocky verkocht omdat, ik er te groot voor was geworden en ik toe was aan een nieuwe uitdaging (deze heb ik uiteindelijk gevonden in een lieve friese merrie). Mijn vader vond het erg jammer dat we hem moesten verkopen want, hij reed er altijd aangespannen mee en hij liep toen ook super. We waren net goed op weg met de wedstrijden maar, ook recreatief is het een super pony. Ik vond het natuurlijk ook erg jammer maar ik was degene die er niet meer mee verder kon komen. We hebben hem 6 jaar gehad en hebben zijn moeder nog. We hebben hem zelf beleerd (hij was toen al 6 jaar, is nu 13 jaar).
Nu meer informatie over Rocky:
Rocky is een ruin van 1,46m hoog.
Het is een (goud)vos met een klein kolletje en een smalle bles (zie foto's).
Rocky heeft verder geen aftekeningen.
Rocky is gechipt en zijn transponder nummer is: 528210000236762.
Wij hebben Rocky op 1 april 2006 verkocht aan Hoeve Hopstein (toen in Vledder nu in Langedijke, Drenthe), hij zou verkocht zijn aan mensen, die een dochtertje/zoontje van ongeveer 12 jaar hebben en die zou er wedstrijden mee gaan springen, ze zouden in de buurt van Groenlo (of Achterhoek) wonen.
Hieronder volgen nog enkele foto's van Rocky (2 getoont en 1 in link).
De foto's voor de wagen zijn van de marathon in Ughelen 2005.

De foto in link is van 7 jaar geleden toen we Rocky net een paar maanden hadden, hij was hier net een week daarvoor beleerd, op de achtergrond van deze foto staat ook Tjitske (zijn moeder).
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VEGY4MWW.jpg
Voor meer informatie over Rocky of als je iets over hem weet dan kun je mij PB-en.