Toch nog maar een keer proberen om hem terug te vinden!!!
Donderdagavond 10 december 2009 is mijn Rocky Mountain Hengst gestolen uit de weide te Woudenberg Provincie Utrecht. (Kan nu inmiddels ruin zijn).
Dit heeft plaats gevonden tussen 21.30 en 22.00. Ooggetuige hebben een Jeep met een trailer hem moeizaam in zien laden. Zijn schofthoogte is rond de 1.55m en hij is chocoladebruin van kleur. Hij heeft in de winter licht bruine manen en zomers verkleuren deze naar blond. Hij wordt dit jaar 8 jaar oud. Als kenmerken heeft hij witte sokken achter, rechts iets boven de kogel en links iets lager. Hij heeft een witte sneb afwijkend naar rechts. Hij heeft een paar witte haren op zijn voorhoofd lopend in een halve cirkel. Hij had op het moment dat hij gestolen werd schaafwonden aan beide achterbenen, deze kunnen lichte littekens zijn geworden.
Zijn chipnummer is 528210000445261. Zijn stamboek naam is Bart's Maker's Mark, roepnaam Mark.
Wilt u mij alstublieft mailen wanneer u meer informatie weet over Mark? Ik mis hem nog steeds heel erg!!
Verschrikkelijk zeg. Kan je niet sbs6 ofzo een keer benaderen om het een keer op tv te krijgen. Kan mij voorstellen dat hoe meer mensen je bereikt hoe beter
Een maand of wat geleden zag ik een RMH voorbij komen en herinnerde mij deze diefstal. Heb toen gezocht naar foto's van Mark, nergens kunnen terugvinden, ook niet in het originele topic in 2009. Jammer, want ik kijk nog steeds rond...
Arc_En_Ciel
Geplaatst: 12-04-13 17:22
Wat vreselijk. Ik ben niet zo'n soort pony tegengekomen trouwens helaas.
Heb je een Facebook link? Dan kunnen we delen, ik heb veel buitenlandse vrienden
daisy91
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-13 17:28
Hij heeft in het begin echt op heel veel sites gestaan. Na een jaar had ik een beetje de moed opgegeven en heb ik er niet zo veel meer aan gedaan. Nu staat hij weer op bokt, marktplaats, facebook en hyves en ga ik nog wat meer paarden sites af om hem er weer op te zetten..