Ik ben opzoek naar een pony die in haar paspoort Pebbels heet.(Pebbles weet niet hoe het er staat geschreven)
Deze pony heb ik ruim 4 jaar verzorgd en al die tijd als eigen pony kunnen beschouwen. Door weigering van mijn ouders heb ik haar nooit in mijn bezit gehad.
Ik ben via internet, Bokt al geruime tijd opzoek naar haar, dit heeft helaas niets opgeleverd. De plaatselijke handelaars konden ook niets voor mij betekenen.
Een aantal weken geleden heeft een vriendin van mij die *medium* is doorgekregen dat ze in Wormer staat. Of het waar is, weet ik niet. Toch heb ik 15 April heel Wormer afgereden opzoek naar deze pony. Helaas heeft dit niets opgeleverd
De reden dat ik opzoek ben naar Pebbels is dat ik haar ontzettend mis, slapeloze nachten heb wat gepaard gaat met nachtmerries. Het is nu 3 jaar geleden dat ik haar voor het laatst gezien heb. Dit was Februari 2011 in Volendam. Zij is denk ik ook in dat jaar verkocht of in de handel terecht gekomen, waarschijnlijk vanuit regio Purmerend/Beemster of ergens daarvan in de buurt.
Naar schatting zal ze nu ongeveer 10 jaar zijn. In haar paspoort staat ze geregistreerd als NRPS en ouders zijn onbekend. Chipnummer heb ik niet en is ook niet te achterhalen.
Een paar herkenningspunten:
* Stekelharig Vos (met wat zwart in de manen, weet niet hoe dit beschreven staat in haar paspoort)
* Brede bles met een bruin stipje te grote van een €2,- muntstuk
* Aalstreep
* Witte vlek(je) op haar rechter bil
* Ze staat voor wat frans (wil zeggen: de voorbenen wijzen naar buiten)
* zie foto voor verdere aftekeningen