Thrittel is een bruine merrie van ong. 165 en L springen met genoeg wp voor het M.
Omdat ze begon te staken en duidelijk aangaf last van haar lijf te hebben, hebben wij haar op marktplaats aangeboden als fokmerrie (voor een laag bedrag per pb op te vragen evt).
Het hele verhaal er duidelijk bij verteld.
Ik werdt gebeld door een meneer uit Friesland die heel veel intresse had. Hij had zelf geen tijd om te kijken maar wilde haar graag als fokmerrie dus besloten haar zelf heen te brengen zodat we konden kijken waar ze eventueel terrecht kwam. Het plaatsje heette iets van Heideschip, of zo iets (mss Heideskip???). Het bleek op een veehouderij te zijn, erg aardige mensen dus paard is er gebleven, meneer wilde haar zsm laten dekken.
Volgende dag gebeld hoe alles ging en gezegt dat als het niet ging of als er iets anders was dat ze zouden bellen want dan zouden we haar gewoon terug nemen.
Tot onze verbazing werdt ze anderhalve week terug opeens aangeboden op sporthorses als M springpaard voor een veel hoger bedrag, er stonden geen foto's bij de advertentie.
Ik heb haar gemaild maar krijg gewoon geen reactie.
We zijn dus lekker besodemietert en erger nog, ten koste van een paard.
Deze merrie is lichamelijk echt niet in orde en we willen dan ook heel erg graag weten waar ze terecht is gekomen, de advertentie is nl weer van sport horses afgehaald (na mijn mailtje).
Het gaat ons zeer aan het hart.
Wie kent deze merrie af weet waar ze verblijft?
Iemand die weet hoe die boer uit Friesland heet?
Wie helpt ons?