Ik ben op zoek naar mijn oude verzorgpony Stanley.
Stanley is een ruin met papieren.
Hij is een afstammeling van (Starwin x Monica van de vuufwegen).
Stanley stond in Deventer op het millieucentrum, een soort kinderboerderij.
Nu heet het de ullebelt.
Hij stond daar met een tinker, Dave.
Toen ik ben weggegaan daar is ook Stanley verkocht. Dat was rond 2003.
Stanley was toen 5 of 6 jaar geloof ik.
Voor zo ver ik weet is hij verkocht aan een handelaar. Waar weet ik niet.
Ik heb 2 jaar voor stanley gezorgd. Omdat iedereen bang voor m was (onterecht) heb ik me veel met hem bezig gehouden. Hij was erg verveeld, en daar bracht ik zoveel mogelijk verandering in.
Al heel snel was hij mijn maatje, en vaak in mijn pauze ging ik een rondje met hem wandelen.
Stanley scheen te zijn beleerd, onder het zadel, en voor de kar. Maar de pogingen die wij deden zijn helaas mislukt. Hij ging er in 3 stappen al vandoor, met zadel, en ook met de kar. Daarna werd alles meteen weer opgegeven en mocht ik alleen nog wandelen.
Verder kon ik met stanley alles. Ik mocht in de stal op m zitten, ik kon tegen zijn kont leunen, kroop onder m door, en ik speelde vaak met zijn hanglip.
Halverwege mijn tijd met hem hebben vandalen zijn staart afgeknipt in de nacht. Hij zou dus een kortere staart hebben. Ze hebben m toen echt tot de staart wortel afgeknipt. Dat moet in 2002 zijn geweest.
Tijdens het wandelen was stanley altijd druk en springerig, maar naar mijn mening niet bang.
Ik hoop zo dat iemand me kan vertellen dat alles goed met m is, en mischien zelfs waar hij is.
Ik zou jullie eeuwig dankbaar zijn.
Het is lang geleden, maar ik huil nog steeds soms om hem. Waarschijnlijk puur omdat ik niet weet wat er daarna met m is gebeurd.
Ook eventuele foto's zijn zeer welkom, zou zo graag zien dat hij goed terecht is gekomen.
Alvast bedankt, zuzunja

http://pic90.picturetrail.com:80/VOL2329/11259186/23592143/393622823.jpg