princesmax schreef:Het is allemaal al lang geleden maar volgens mij was ze met rijden wel braaf, met stilstaan schudde ze met haar hoofd.
Met longeren ging het een paar rondjes goed en daarna sleurde ze me de wei door. ze liep heel vaak onregelmatig en toen ging ik vaak met haar wandelen door de wijk, schrok niet van auto's, nam haar ook mee de achtertuin in. Ze heeft van feb tot juli ong in gemert gestaan, toen nog een tijd in venhorst en het kan best zijn dat ze daarna op de paardenmarkt in st anthonius terecht is gekomen.
ik noemde haar sietske maar dit was niet haar echte naam ze had geen naam namelijk. wat zou het fijn zijn als ze het is dan weet ik dat ze goed terecht is gekomen. foto's zijn allemaal weg stonden op mijn album maar mischien dat mijn moeder nog echte fotos heeft liggen maar ik ben bang van niet, ik ga zaterdag bij haar op bezoek en dan kijk ik het na maar verwacht niet teveel denk niet dat ik fotos heb gemaakt ( alleen digitale )
Elke foto die je hebt is goed!!
Al ben ik bang dat het haar niet is....
Edith is namelijk wel braaf met rijden maar niet makkelijk, erg gevoelig op haar mond, in het begin kon niemand er aan komen (maar ja, je weet ook niet wat er in 6 jaar gebeurt kan zijn)
Stilstaan is tot op de dag van vandaag niet haar sterkste punt.
Braaf in het verkeer zeker wel, alleen niet voor groot vrachtverkeer
Longeren is juist andersom, in het begin als een idioot en dan braaf, maar ja, ook dat kan veranderd zijn...
Ik heb haar nog niet kreupel gehad, ook geen problemen met haar benen.
En weet je of Sietske zomerexceem had?