[PG] Gezocht : welsh cob sellegoed’s Malou merrie 16jaar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
amber510

Berichten: 115
Geregistreerd: 02-01-13

[PG] Gezocht : welsh cob sellegoed’s Malou merrie 16jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-18 23:15

Gezocht!
Mijn vorige pony genaamd sellegoed’s Malou.. ik zoek mijn oude pony die ik 4 jaar heb gehad :( ze is op 17 augustus 2018 verkocht aan sjef weber in Duitsland.. ik wou heel graag contact houden met mijn oude pony en te kijken hoe het verder met haar ging! Nadat ze opgehaald was stond ze eigenlijk 2 uur later zelfde dag weer te koop op een Duitse eBay site.. dit was totaal niet de afspraak want ze zou lekker gebruikt worden als recreatie pony voor zn vrouw en dochters dat werdt ons tenminste gezegd, ik heb nadat verkocht was een paar foto’s ontvangen en zo als normaal gevraagd hoe het met haar ging.. hier kreeg ik elke keer een bot antwoord op terug met 1/2 foto’s, toen ik ging vragen hoe het met het rijden ging werdt ik opeens uit het niets overal geblokt.. sindsdien weet ik niks en heb ik maar een paar foto’s ..

Ik zou heel graag willen weten hoe het mijn oude pony gaat aangezien ze heel veel voor mij heeft betekend ik hoop dat dit bericht mij verder kan helpen om haar weer tegen te komen.

Wij gaan er van uit dat ze is doorverkocht aangezien hij opeens het contact verbruik en we hem nergens meer kunnen benaderen...

Gegevens van der zijn :
Naam : sellegoed’s Malou
Ras : welsh cob
Schofthoogte : 145
Leeftijd : 16 (20-05-2002)
Afstamming : foto die is bijgevoegd
Kenmerken : twee witte achter voetjes (nu waarschijnlijk geschoren) , zwarte manen , op de voorbenen witte streepjes

Afbeelding


Afbeelding