[EG]Gezocht oude eigenaar van Mistral

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
11Jacqie
Berichten: 1
Geregistreerd: 17-04-17

[EG]Gezocht oude eigenaar van Mistral

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-17 22:56

Hallo,

Ik ben op zoek naar de oude eigenaar van Mistral. Ik heb Mistral van manege het hooge end in Didam (gld) Ikzelf heb hem nu vanaf kerst ongeveer. Mistral is een ruin van 23 jaar oud, is een vos, heeft een witte bles over zijn hoofd helemaal, heeft 2 witte voeten. Wij hebben hem gemeten op 1.75 maar op de site van KNHS staat die als 1.73. Hij heeft op zijn kont een brandmerk een oldenburger pferdezuchtverband. Zijn vader heet Dominard en zijn moeder heet Hedy. Via de KNHS site met paardzoeker ben ik er ook achter gekomen dan hij dus M1 dressuur heeft gelopen en b springen. Heeft de laatste wedstrijd met springen op 22/10/2005 gehad en met dressuur op 17/05/2008. Als ik in het paspoort van hem kijk staat dat die vanaf 30/11/2004 tot 31/05/2008 elke keer is geënt is door dierenkliniek De Baronie in Prinsenbeek. Hij is daarna (denk ik zo vanwege het zo te zien in het paspoort) verkocht aan een paardenhandelaar in beek (gem montferland gld) Stal kroes heet die plek waar die kwam en van daaruit is hij door verkocht naar de manege.
Hij is nu (denk niet dat dat altijd zo was vanwege de m1 dressuur) heel erg stijf in zijn achtervoeten zo stijf dat je ze niet kan opbeuren als ik dat wel zou doen valt die gewoon dat kan hij niet meer. Zou heel erg graag willen weten waardoor of hoe dat komt. Denk dat die daarom ook weg is gegaan toen. En ik zou heel graag (als dat er nog is) foto's van hem vroeger zien toen die een een wedstrijd reed of van gewoon zo in de wei ofzo.

Afbeelding
Afbeelding
http://boktimage.nl/img/m/sUwkDb.jpg
Laatst bijgewerkt door C_arola op 17-04-17 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Topic aangepast naar de regels van OV en berichten samengevoegd, dit kan met de wijzig knop

Zwartvosje

Berichten: 500
Geregistreerd: 13-12-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 23:52

Hey,

Ik kende vroeger een grote vosruin die Mistral heette. Die stond op Manege Groenewoude tussen 2008 en 2010. Ergens in die periode is hij weggegaan/verkocht, waarschijnlijk stond hij er al eerder, maar ik kwam in 2008 pas op die manege dus voor die tijd weet ik helemaal niks van hem. Hij was niet van mij, volgens mij was het een eigen paard maar hij liep wel mee in de manegelessen.

Het is misschien weinig informatie, maar je kan misschien de foto een keer doorsturen naar de eigenaar van de manege (de manege heeft een website en is gevestigd in Woudenberg) en vragen of dit dezelfde Mistral is of een andere.

soloro

Berichten: 2303
Geregistreerd: 18-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 23:56

Zwartvosje schreef:
Hey,

Ik kende vroeger een grote vosruin die Mistral heette. Die stond op Manege Groenewoude tussen 2008 en 2010. Ergens in die periode is hij weggegaan/verkocht, waarschijnlijk stond hij er al eerder, maar ik kwam in 2008 pas op die manege dus voor die tijd weet ik helemaal niks van hem. Hij was niet van mij, volgens mij was het een eigen paard maar hij liep wel mee in de manegelessen.

Het is misschien weinig informatie, maar je kan misschien de foto een keer doorsturen naar de eigenaar van de manege (de manege heeft een website en is gevestigd in Woudenberg) en vragen of dit dezelfde Mistral is of een andere.


Is niet dezelfde mistral. Heb mistral van groenewoude zelf nog gereden toendertijd op ponykamp (heb nog een foto). Die heeft een smalle/kleine bles. En linksachter heeft hij geen wit.

Zwartvosje

Berichten: 500
Geregistreerd: 13-12-13
Woonplaats: Ede

Re: [EG]Gezocht oude eigenaar van Mistral

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 00:05

Ah okey, ik kon me de aftekeningen niet meer herinneren, dus ik dacht, ik noem het gewoon en wie weet :P

Helaas, succes met de zoektocht TS!