Ik ben opzoek naar mijn oude pony Sambuca, ik heb haar rond 2012 verkocht omdat ik te groot voor haar was en een E-pony had gekocht. Toen ik haar verkocht hadden we afgesproken dat ik nog een keer zou mailen hoe het allemaal ging. Op dit mailtje heb ik helaas geen antwoord gekregen, wat ik niet heel erg vond, maar ik zou nu toch graag weten waar ze terecht is gekomen en of het goed met haar gaat.
Informatie:
Het is een merrie
Ik heb haar verkocht in 2012 toen ze ongeveer 1.34m was. Het kan zijn dat wat ze gegroeid is. Ik weet haar precieze leeftijd in 2012 niet meer, ze was denk ik rond de 7/8. Als het goed is staat in haar paspoort dat ze geboren is op 11 maart.
Ze is bij mij beleerd, want ze kwam uit bij mij van Groningen uit een soort kudde.
Ze is verkocht vanuit Tijnje in Friesland aan 2 zusjes. Ik verwacht dat ze alweer is doorverkocht.
Ik heb haar verkocht onder de naam Sambuca, volgens mij stond in haar paspoort de naam Waldien.
Er was geen stamboom bekend en ze was waarschijnlijk een soort mix van alles, maar ze lijkt op een New Forest.
Ze kon zeer goed springen en kon ook wel dressuur, maar had nog geen wedstrijdervaring toen ik haar verkocht. Alleen een paar oefenparcours gedaan. Ze was ook zeer dol op buitenritten en water.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Ik hoef haar trouwens ook niet op te zoeken, maar ik wil alleen graag weten of het goed met haar gaat.
Groeten,
Charlie