[PG] 3-jarige Valk D pony ruin Jeremy

Moderators: Coby, Nicole288, Dyonne, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

lovechicco

[PG] 3-jarige Valk D pony ruin Jeremy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-22 17:19

Hallo lieve bokkers,

Helaas heb ik door een vervelende gebeurtenis mijn leuke Jairo (in het paspoort Jeremy) moeten verkopen. Het laatste wat ik zou weten is dat hij verkocht is naar Zweden en helaas houd daar het lijntje op. Wie o wie weet meer waar mijn topper mogelijk kan zijn?

Even wat info op een rijtje:

Naam: Jeremy
Geboortedatum: 01-05-2019
Kleur: Valk
Geslacht: Ruin
Schofthoogte: +- 1.45 (Zal nog wel iets gegroeid zijn, hij was 2 toen hij is verkocht op 11-12-2021)
Ras: Onbekend (hij staat wel ingeschreven bij het Tinker stamboek, maar het is overduidelijk geen tinker. Ik vermoed eerder iets spaans/hongaars of een kruising zoals een cruzado, hij heeft overigens geen spaanse gangen)
Aftekeningen: Linksachter klein wit vlekje op de kroonrand en een heel licht kolletje en snebje. Hij heeft een slanke bouw en stond hier al bij te komen en op te knappen.
Chipnummer is bekend.

Helaas niet heel veel foto's door de korte duur maar hier een blik op m'n ventje.

Hoe het kereltje ooit kwam:

Afbeelding

Enkele weken/maandje(s) later:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hopelijk is er iemand bij die mij verder kan en wil helpen :)

Met lieve groeten,

lovechicco

Wil je onze avonturen volgen? Dat kan! @lovechicco op instagram :)

lovechicco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-22 19:03

Schopje + update:

Helaas nog niks op het spoor gekomen, wel ben ik op fb een Zweeds 'paarden gezocht' groep tegen gekomen. Echter wacht ik nog (steeds) op toelating van de groep. Dus mocht iemand iets weten over de kleine man, laat het vooral weten :)

BigOne

Re: [PG] 3-jarige Valk D pony ruin Jeremy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 14:44

Er wonen een aantal bokkers in Zweden , misschien kunnen zij je de weg wijzen hoe te zoeken in Zweden . Je weet zeker dat hij daar naartoe is gegaan?

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

lovechicco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-22 15:11

BigOne schreef:
Er wonen een aantal bokkers in Zweden , misschien kunnen zij je de weg wijzen hoe te zoeken in Zweden . Je weet zeker dat hij daar naartoe is gegaan?

We hebben contact gehad met de koper, volgens haar is hij via een tussenpersoon naar Zweden gegaan. Ze heeft volgens haar zeggen nog gezocht naar deze persoon, maar kon zo niks meer vinden. In die tijd dat zij hem weer verkocht en wij navraag deden zat al enige tijd en ze koopt/verkoopt wel vaker wat, en bovendien heeft ze ook een stal (en dus ook waarschijnlijk veel contacten, dus het zou natuurlijk kunnen). Verder weet ik ook dat ze vaker naar het buitenland heeft verkocht. (Wat ook niet zo moeilijk is, hier in Limburg :P) Verder kan ik het natuurlijk (nog) niet nachecken en zal ik het hiermee moeten doen.

Hopelijk melden zich wat Zweedse bokkers met tips of kunnen ze een oogje in het zeil houden . Het zou overigens wel een paardje zijn voor Zweden, hij was gek op de natuur en de rust.

Afbeelding

lovechicco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-23 20:22

Schopje + update:

Onder het motto 'If you'll never try, you'll never know' contact opgenomen met random hoefsmeden in Zweden, die natuurlijk regelmatig verschillende paarden tegen komen tijdens hun werk met de vraag of ze een beetje mee willen kijken. Gelukkig zijn de meeste niet zo moeilijk en willen ze best mee naar hem uitkijken.

Overigens na de vorige post in het topic al hele lieve tips gekregen in mijn mail. Nogmaals dank daarvoor :)

lovechicco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-23 20:45

Schopje :)

Evamarie

Re: [PG] 3-jarige Valk D pony ruin Jeremy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 21:27

Ben je al verder gekomen?
Lijkt mij een behoorlijk pittige zoektocht. Er zijn ook bokkers die in zweden wonen. Wellicht kun je die oproepen mee te zoeken?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie