Ik las van de week toevallig dat mijn lievelingspony van m'n oude manege is ingeslapen en toen dacht ik 'Hoe zou het eigenlijk met Unique zijn?'. Wellicht dat Bokt nog wel weet dat er rond 2010 een Fjord veel online te vinden was met haar roze explosies van tuig en manen genaamd Unique. Ze was destijds van bokker wendy_unique. Ze heeft een hele tijd in Ermelo gestaan en ook een veulen gehad van Reitze (Evita) maar ik was eigenlijk heel erg benieuwd wat er ooit met haar gebeurt is. Ze is destijds verkocht en sindsdien heb ik d'r nooit meer gezien eigenlijk. Ik kende destijds de eigenaresse maar ik heb ook geen contact meer met haar, maar wellicht dat ze nu bij een andere Bokker staat? Ik weet dat ze een aantal keer is doorverkocht, dus waar ze nu heen is zou ik echt niet weten.
Unique is een vrij forse Fjord en heeft de afstamming Jars x Odet. Destijds was ze beleerd in vrijheidsdressuur en had ze volgens mij ook een aantal 'predikaten' (modelmerrie in ieder geval). De dochter is in 2008 geboren, genaamd Evita, afstamming is Unique x Reitze. Unique haar exacte leeftijd weet ik niet, maar ik gok dat ze van rond 1999/2000 is

Ik heb nog een aantal foto's gevonden, echter zijn deze echt uit 2008 (dan al niet eerder) dus niet heel erg recent. Deze zijn door Wendy destijds ook gemaakt

http://boktimage.nl/img/m/QD05o4.jpg