[PG]Op zoek naar mijn merrie palomino 8 jr

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Omricam

[PG]Op zoek naar mijn merrie palomino 8 jr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-16 17:39

Hoi allemaal,

Een half jaar geleden was er een pony op mijn manege, genaamd Urbi.
Het was een niet al te grote palomino en ze was superlief.
Ze was helaas niet geschikt voor het manegewerk, omdat ze teveel door haar kogels zakte en iets te snel ging.
Ik ben na een half jaar nog steeds hartstikke verdrietig over het feit dat ze weg is, en ik wil daarom nog een poging doen om haar terug te vinden.
De manege wilde geen informatie geven over waar de pony naartoe ging, dus ik hoop, nu de andere mensen op de manege haar al lang zijn vergeten, dat de eigenaar nu wel wilt reageren.
Ik hoef niet per se bij de pony op bezoek, ik wil gewoon weten hoe het met haar gaat. (maar als ik langs mag komen, zou dat super zijn!).

Op de benen kan het ook een half witbeen zijn, ik heb helaas alleen nog maar de foto's, dus ik kan het niet precies zien.

Hier wat gegevens over de pony:

Kleur: Palomino
Ras: Onbekend bij mij
Geslacht: Merrie
Aftekeningen: Op sommige benen een witvoet en een smalle bles (roze neusje)
Leeftijd: volgens mij 8 jaar, toen ze op de manege stond
Manege waar ze op stond: Manege Liethorp in Leiderdorp
Bijzonderheden: Zakt teveel door haar kogels/benen, snel (kan ze al afgeleerd hebben), als je het bid in deed, deed ze haar hoofd naar voren en haar mond op een aparte manier open, kan moeilijk stilstaan, erg lief op stal, nieuwsgierig.

Als je nog meer over de pony wil weten kun je hier altijd onder reageren, want de meeste vragen weet ik wel te beantwoorden.

Als je denkt dat je de pony kent die ik zoek, neem dan contact op mij via reiniers.merel@gmail.com of zet hieronder een reactie (bij beide gevallen zou een foto handig zijn).

Alvast bedankt voor al jullie moeite.

Groetjes Merel (13 jaar. Op de foto's ben ik jonger)

Afbeelding

Afbeelding

http://boktimg.nl/img/m/YYE0r7.jpg

http://boktimg.nl/img/m/pU17lO.jpg

http://boktimg.nl/img/m/kqrJVd.jpg

http://boktimg.nl/img/m/4qsVO3.jpg

http://boktimg.nl/img/m/DSbTS6.jpg
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 10-05-16 15:51, in het totaal 4 keer bewerkt
Reden: Tag aangepast, 2 berichten in paar minuten geplaatst samen gevoegd en 5 foto's in link geplaatst zodat het topic voldoet aan regels en richtlijnen van opsporing verzocht

Omricam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-16 17:19

Heeft echt niemand mijn lieve pony gezien?

Arabier

Re: [PG]Op zoek naar mijn palomino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 20:19

het spijt me, ik dacht dat het misschien goldy was, een paardje op mijn manege, maar ik denk het niet,

Omricam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-16 10:47

anemoonlena schreef:
het spijt me, ik dacht dat het misschien goldy was, een paardje op mijn manege, maar ik denk het niet,

Op welke manege rijd je? Of heb je misschien een foto van die goldy? Alsnog fijn dat je reageert. Dan weet ik tenminste dat mijn topic gezien wordt :)

Omricam

Re: [PG]Op zoek naar mijn palomino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-16 09:23

Ik heb nieuwe informatie! De pony heet sowieso niet Urbi, want bij ons op de manege geven ze de pony's altijd andere namen. Bij de handelstal stond ze te koop als Just Like You, maar ik weet niet of dit haar echte naam is. Hopelijk herkennen jullie deze pony!

Omricam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-16 16:11

Nu al bijna een jaar op zoek naar mijn lieve Urbi :(

Luna01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 14:50

Faline

Re: [PG]Op zoek naar mijn merrie palomino 8 jr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 16:34

Wij zijn inderdaad ook naar haar op zoek. Bij de handelaar, Wil de Krom, wilden ze niet zeggen waar ze naartoe is gegaan en kwam later een vaag verhaal dat ze naar Frankrijk zou zijn gegaan.
Sindsdien niks meer gevonden of vernomen...

Omricam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 12:30

Luna01 schreef:
Ik zit te googlen voor je maar zie alleen dat iemand anders op bokt op zoek is naar dezelfde pony:
[OV] [PG] Just Like You (v. Starino) Palomino welsh
Misschien herkennen mensen haar van de foto's van het andere topic

Ik had deze advertentie inderdaad al gezien. Volgens mij zijn het niet dezelfde pony's. Of het lijkt anders door de lichtval, maar ik heb het idee dat deze pony meer bruin is en Urbi was meer goud-bruin/goud. Urbi stond bij stal Scheepens te koop volgens mij.
Alsnog bedankt voor het helpen!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 14:15

Ja het gaat wel om dezelfde pony. Haar kleurtje is ook erg veranderlijk, ik heb ook nog wel foto's waar ze lichter van kleur is. Maar ik herken haar uit duizenden van bovenstaande foto's.
Ze heeft idd bij scheepens te koop gestaan en ook bij wil de krom, naar mijn idee werken die 2 stallen wel eens samen.

Omricam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-16 09:52

Faline schreef:
Ja het gaat wel om dezelfde pony. Haar kleurtje is ook erg veranderlijk, ik heb ook nog wel foto's waar ze lichter van kleur is. Maar ik herken haar uit duizenden van bovenstaande foto's.
Ze heeft idd bij scheepens te koop gestaan en ook bij wil de krom, naar mijn idee werken die 2 stallen wel eens samen.

Je hebt gelijk, als je kijkt naar de bles en naar de benen is het inderdaad precies hetzelfde. Ze is toch een veulen van een van jouw paarden?