[PG] Gezocht Winnetou!! Pony van c.a. 1,40 m en zwart bont

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hieperdi

[PG] Gezocht Winnetou!! Pony van c.a. 1,40 m en zwart bont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-12 12:10

Ik zet deze advertentie voor een vriendin van mij!!

Ze is opzoek naar haar pony van vroeger!!

Er is niet veel bekend over de pony.
Maar zijn naam is winnetou
Stokmaat 1,40 m
Is nu ongeveer een jaartje of 10
En is zwart bont
Ouders is onbekend

dit stuurde zij denedt naar mij via facebook.

Ik heb haar 3 jaar geleden verkocht naar jasmijn uit Steenbergen. Zei heeft hem later weer verkocht aan danielle een vrouw bij haar op stal. Die ging de pony opknappen en door verkopen.
Toen is ze naar een gezin in Groningen verkocht. Echter werd ze na een week al weer terug gebracht. Dit omdat hun dierenarts gezegd zou hebben dat Winnetoe niet meer lang zou hebben in verband met scheve voetjes. Wij vonden dit raar want ze was al twee keer goed gekeurd. Maar om deze reden is ze terug gegeven want zij hadden de bedoeling een pony voor de kinderen te kopen die daar heel zijn leven zou staan.
Hierna is ze snel weer door verkocht naar iemand (een vrouw) in Noord Holland. Het zou hier om iemand gaan die Winnetou wilde gebruiken voor therapie met kinderen. Een therapie waarbij je leert beter voor jezelf op te komen.
Ik heb aan Daniëlle gevraagd of ik misschien het mailadres van deze vrouw mocht hebben, maar daar deed ze moeilijk over. Inmiddels heb ik het adres nog steeds niet. Ik kan me niet voorstellen dat de nieuwe eigenaar bezwaar zou hebben als ik wil vragen hoe het met Winnetou gaat. Ik wil zo graag weten waar ze staat en langs gaaan en zelf die mensen bellen. Misschien is ze wel door verkocht ofzo. Dat zou ik echt verschrikkelijk vinden. Als ik dat van te voren had geweten dan had ik Winnetou niet aan haar verkocht.

hier een link van de pony.

Weet iemand waar die staat??

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3RGORJ3Z.jpg
foto
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 15-09-12 15:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en openingspost aangepast.

Sietara

Re: Gezocht Winnetou!! Pony van c.a. 1,40 m en zwart bont

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 12:59

Het is niet leesbaar! als je hulp wil moet je het even overtypen in het nederlands! anders gaat er straks iemand TEMMEN... op bokt moet je nederlands typen en geen msn taal oid...

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 13:10

Ik heb het even vertaald naar normaal nederlands taalgebruik. Ik begrijp dat het lastig lezen is. Maar in plaats TS daar op aan te vallen kun je haar ook helpen door het aan haar te laten zien hoe het wel moet.
Ik heb haar 3 jaar geleden verkocht naar jasmijn uit Steenbergen. Zei heeft hem later weer verkocht aan danielle een vrouw bij haar op stal. Die ging de pony opknappen en door verkopen.
Toen is ze naar een gezin in Groningen verkocht. Echter werd ze na een week al weer terug gebracht. Dit omdat hun dierenarts gezegd zou hebben dat Winnetoe niet meer lang zou hebben in verband met scheve voetjes. Wij vonden dit raar want ze was al twee keer goed gekeurd. Maar om deze reden is ze terug gegeven want zij hadden de bedoeling een pony voor de kinderen te kopen die daar heel zijn leven zou staan.
Hierna is ze snel weer door verkocht naar iemand (een vrouw) in Noord Holland. Het zou hier om iemand gaan die Winnetou wilde gebruiken voor therapie met kinderen. Een therapie waarbij je leert beter voor jezelf op te komen.
Ik heb aan Daniëlle gevraagd of ik misschien het mailadres van deze vrouw mocht hebben, maar daar deed ze moeilijk over. Inmiddels heb ik het adres nog steeds niet. Ik kan me niet voorstellen dat de nieuwe eigenaar bezwaar zou hebben als ik wil vragen hoe het met Winnetou gaat. Ik wil zo graag weten waar ze staat en langs gaaan en zelf die mensen bellen. Misschien is ze wel door verkocht ofzo. Dat zou ik echt verschrikkelijk vinden. Als ik dat van te voren had geweten dan had ik Winnetou niet aan haar verkocht.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 15:31

Moderatoropmerking:
Allereerst een "dank je wel" voor XLeandrosX voor het leesbaar maken van de openingspost.
Verder heb ik een heleboel off topic berichten verwijderd. Op Opsporing Verzocht is het alleen toegestaan als je serieuze tips en/of vragen hebt voor de topicstarter met betrekking tot het gezochte paard of pony.
Als je vindt dat iets echt niet leesbaar is gebruik dan de TeMknop of stuur even een pb naar een moderator.

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 14:58

deze pony heeft mijn nichtje een klein tijdje gehad..hun wonen in drenthe.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-12 15:22

kusvoorjou schreef:
deze pony heeft mijn nichtje een klein tijdje gehad..hun wonen in drenthe.

Hoelang is dat geleden? En waarom een korte tijd?

naomipjeX

Re: [PG] Gezocht Winnetou!! Pony van c.a. 1,40 m en zwart bont

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 09:53

Nou ik ken een meisje en haar pony heet winnetou en die is ook bont alleen weet niet welke kleur diemis volgens mij van ene daisy ze rijd op manege de nieuwe heuvel in lunteren meer weet ik niet

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-12 11:15

naomipjeX schreef:
Nou ik ken een meisje en haar pony heet winnetou en die is ook bont alleen weet niet welke kleur diemis volgens mij van ene daisy ze rijd op manege de nieuwe heuvel in lunteren meer weet ik niet

Ja als het allemaal misschien is :p
Daar heb k niet zoveel aan, hihi moet t wel zeker weten.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 22:57

ze proberen je te helpen en mee te denken? misschien moet je dan die manege zelf eens bellen?

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 23:11

is dat de pony van jack? dan heeft mijn dochter hem ook nog een poosje gereden. een talentvolle pony; was m1 dressuur toen ze dr af was gegroeid; kon ook goed springen. Zonde dat zo'n pony zo terecht komt. Ik hoop dat ie gevonden wordt.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-12 07:21

Babootje schreef:
is dat de pony van jack? dan heeft mijn dochter hem ook nog een poosje gereden. een talentvolle pony; was m1 dressuur toen ze dr af was gegroeid; kon ook goed springen. Zonde dat zo'n pony zo terecht komt. Ik hoop dat ie gevonden wordt.

:))

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-13 17:06

Schopje

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-13 15:42

Iemand?

RasxHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 16:39

de mensen waar ze heen gegaan is (therapie kinderen) wilde geen e-mail adres geven. ik heb het ook al geprobeerd, maar ze hebben nooit gereageerd.
groetjes Rachelle (de oude verzorgen van Winnetou)

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-13 18:31

RasxHorse schreef:
de mensen waar ze heen gegaan is (therapie kinderen) wilde geen e-mail adres geven. ik heb het ook al geprobeerd, maar ze hebben nooit gereageerd.
groetjes Rachelle (de oude verzorgen van Winnetou)

Staat win daar nog steeds??
Welke dorp/ stad is het?
En hoelang staat ze daar nu ?

RasxHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 18:37

Dat weet ik helaas ook niet. Ik wilde alleen even laten weten dat ik ook geen e-mail adres heb gekregen terwijl ik het nog persoonlijk eb gevraagd. En als je niet daar verkocht is staat ze er ergen in augustus/september 2 jaar