Ik ben opzoek naar Iwan, Veel informatie heb ik niet en ook geen digitale foto. Zal binnenkort eens kijken of ik een foto kan in scannen.
Iwan is ongeveer 9 jaar oud,hij is geboren op 21 mei was toen hij werd verkocht een hengstje van nog geen jaar oud wit met bruine vlekjes, op zn hoofdje had ie wat meer bruin, zn vader is een appaloosa. Moeder is Selene van de Haverkamp
Het was een lief en knuffelig diertje, erg rustig in de omgang.
Wat ik heb vernomen is Iwan verkocht aan een meisje uit Deventer. De naam enzo van dat meisje wist de oude eigenaar niet. Mijn nicht dacht hem ook nog in Deventer gezien te hebben. Hij stond daar in een weitje. Helaas sprak ik haar pas 2 maanden later en toen ik ging kijken was hij daar niet.
Ik ben nieuwschierig wat er van hem is geworden. Denk nog regelmatig aan hem en heb ook altijd nog een foto van hem op mn kamer staan.
YvetteSenna
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-10 18:18
De voorste (die bruin-wit gevlekte) is Iwan. Hier was hij nog geen jaar oud.
SCR
Geplaatst: 22-05-10 14:15
Ik herken dit paardje wel, in ieder geval op deze foto. Heb je meer foto's van hem?
YvetteSenna
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-10 17:16
Ik denk dat ik nog wel wat fotos van hem heb. moet ze dan van het weekend ff opzoeken. heb jij fotos van hem? dan kan ik kijken of het hem zou kunnen zijn. stuur me ze maar in een pb'tje als je ze hebt.
Oke, nee ik heb geen foto's van hem. Het paardje waarvan ik hem herken staat/stond vlak bij mijn huis. Ik zag dat hij laatst op marktplaats stond maar weet niet of hij verkocht is.
SCR
Geplaatst: 22-05-10 18:40
volgens mij is het hem niet, sorry, ik heb wel een foto gevonden maar er zijn wel verschillen, bijv. dat deze stippen zwart zijn en die van jou bruin. Ik denk ook dat deze een stukje kleiner is, maar als je de foto wel wil zien moet je even tegen mij zeggen. Ik zal dan wel even moeten uitzoeken hoe ik dat in je pb moet zetten, want zit nog maar 3 dagen op bokt.nl maar dat zal vast wel lukken!