Ik ben opzoek naar mijn oude pony Chucky. Het is een ruin van 7 jaar oud en 1.35 hoog die bij ons geboren is, wij hebben hem verkocht aan de manege waar wij staan, en hun hebben hem verkocht omdat hij vervelend was en de kinderen er af bokte.
Hij heeft een aparte kleur, hij lijkt op een gra kleurige fjord. Maar is het niet. Ik wil heel graag weten of hij nog ergens is of dat hij er niet meer is.
Ik hoop dat jullie zo genoeg informatie hebben. Als er nog vragen zijn kunnen jullie altijd reageren.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 10-03-13 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag toegevoegd en hoofdletters uit topictitel gehaald.
ik niet zo veel maar mijn vriendin wel ik heb even een pbtje gestuurd
xMell
Geplaatst: 10-03-13 21:26
Wauw, Chucky, haha! Heb hem nog gezien dat hij een paar uur oud was, moeder heette Fella ofzo toch?
Manege Noot had hem eerst nog door verkocht aan een meisje genaamd Tessa ? Daarna hebben zij hem doorverkocht naar een handelaar als 't goed is, omdat zij hem ook niet in bedwang kon houden.
Was een erg leuke pony om te zien, maar er zat inderdaad wel een koppie op. Mischien voor jou handig om even een foto erbij te plaatsen, zijn niet veel paarden met die kleur, dus dan is herkenning groter.
ThePast03
Geplaatst: 10-03-13 21:33
Moderatoropmerking:
Het is op Opsporing Verzocht alleen toegestaan om te reageren als je serieuze tips en/of vragen hebt met betrekking tot de gezochte pony. Graag in het vervolg hier rekening mee houden.