Ik kan deze nl van iemand overnemen, maar wil graag weten of ie een beetje gebruiksvriendelijk is. Hoeveel geluid, trillingen, zwaarte ect.
Graag reacties!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) doormidden geknapt.
Leonieke schreef:Ik ben matig tevreden over Heiniger. Ik heb nu mijn tweede grote scheermachine van dit merk, maar hij scheert niet altijd zoals ik het wil. Verder is er nu al een aandrijfblokje (of hoe je dat ook noemt) doormidden geknapt.
Maar ik heb geen ervaring met andere merken, dus geen vergelijkingsmateriaal.
Rebeccie schreef:Wow, heb 'm gister binnen gekregen. Ziet er goed uit, maar jeetje wat een herrie!! Of misschien heb ik de messen er niet opgedraait ofzo
td_kommer schreef:Leonieke schreef:Ik ben matig tevreden over Heiniger. Ik heb nu mijn tweede grote scheermachine van dit merk, maar hij scheert niet altijd zoals ik het wil. Verder is er nu al een aandrijfblokje (of hoe je dat ook noemt) doormidden geknapt.
Maar ik heb geen ervaring met andere merken, dus geen vergelijkingsmateriaal.
Gebruik je wel olie volgens de handleiding?
Dat een veerbrugklosje breekt kan komen door: De messen staan te strak, er wordt geen olie gebruikt, de machine heeft zonder messen gelopen.
Als het niet 1 van de 3 oorzaken is kan je het beste de machine na laten kijken.
Dick

Leonieke schreef:Ik heb net mijn machine opgestuurd naar Kommer (t-d kommer op Bokt).
Echt een aanrader!! Ik heb mijn machine weer brandschoon terug, super service en niet duur. Ik had de machine woensdag opgestuurd en zaterdag alweer in huis!!
Echt helemaal toppie.
Gimmick11 schreef:Leonieke schreef:Ik heb net mijn machine opgestuurd naar Kommer (t-d kommer op Bokt).
Echt een aanrader!! Ik heb mijn machine weer brandschoon terug, super service en niet duur. Ik had de machine woensdag opgestuurd en zaterdag alweer in huis!!
Echt helemaal toppie.
Wat kostte dat dan?
ik heb hem een e-mail gestuurd,maar niets meer van gehoord, helaas...
Ik mis dat veerbusblokje, oid...
Gimmick11 schreef:Leonieke schreef:Ik heb net mijn machine opgestuurd naar Kommer (t-d kommer op Bokt).
Echt helemaal toppie.
Wat kostte dat dan?
ik heb hem een e-mail gestuurd,maar niets meer van gehoord, helaas...
Ik mis dat veerbusblokje, oid...
. 
td_kommer schreef:[/quote]Ik heb net mijn machine opgestuurd naar Kommer (t-d kommer op Bokt).
Echt helemaal toppie.
Sorry, maar ik heb ook geen mail van je ontvangen. Probeer het nog eens en geef me gelijk wat gegevens van je machine (merk,type,kleur, nummer).
dick
( en het is echt een schijterd :D )
caroline78 schreef:ik heb er ook 1 . scheert op zich super. 1 nadeel de messen worden snel te heet/warm dus ik moet regelmatig even pauzeren omdat het paard dan begint te reageren. Waar het aan ligt weet ik niet want ik probeer zoveel mogelijk de haren er uit te houden.
ik weet eigenlijk niet welk merk. Verder er heel tevreden mee