Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Worden dan misschien watjes, maar wel lekkere warme watjes.

twistermahoi schreef:Van rillen warmen ze zich zelf op, dus mijn paarden gaan dan niet naar binnen.
Als ze iets te kauwen hebben kunnen ze zich ook prima warm houden!
Miska schreef:twistermahoi schreef:Van rillen warmen ze zich zelf op, dus mijn paarden gaan dan niet naar binnen.
Als ze iets te kauwen hebben kunnen ze zich ook prima warm houden!
Precies en dat rillen is ook een voorteken dat ze wintervacht gaan aanmaken rond dit tijdstip van het jaar!
aisie schreef:Als een van mijn paarden buiten staat te rillen van de kou in de regen dan haal ik m lekker naar binnen. Daar hebben we tenslotte de stal voor!
Een regendeken is ook nog een optie natuurlijk.
superwoman schreef:Miska schreef:Precies en dat rillen is ook een voorteken dat ze wintervacht gaan aanmaken rond dit tijdstip van het jaar!
nou op stal rillen ze niet en krijgen ze ook een wintervacht....
Wat een onzin zeg...
Als het koud is en ze rillen, gaan ze naar binnen. Ik ga niet wachten tot ze ziek worden...
De meeste paarden kunnen tegen de kou en door te rillen maken ze zichzelf warm, toch zou ik het risico niet nemen. Het paard laat duidelijk merken dat hij naar binnen wil- waarom zou je 'm dan pesten?
Hij kan er dus heel goed tegen
superwoman schreef:Miska schreef:
Precies en dat rillen is ook een voorteken dat ze wintervacht gaan aanmaken rond dit tijdstip van het jaar!
nou op stal rillen ze niet en krijgen ze ook een wintervacht....
Wat een onzin zeg...
Als het koud is en ze rillen, gaan ze naar binnen. Ik ga niet wachten tot ze ziek worden...
De meeste paarden kunnen tegen de kou en door te rillen maken ze zichzelf warm, toch zou ik het risico niet nemen. Het paard laat duidelijk merken dat hij naar binnen wil- waarom zou je 'm dan pesten?