crossmonster schreef:Ehm de titel mag ook nog aangepast worden...
Ts , laat je goed begeleiden door mensen in je omgeving. Zo te horen ben je nog heel erg onervaren, het is belangrijk dat je veel info vraagt van mensen die ook bij jou op stal staan oid.
Dekens kunnen wij vanaf hier niet veel nuttigs over zeggen.
Als je pony winterhard is, hoeft ie niet eens een deken.
Krijgt ie geen dikke vacht,dan is een deken wel aan te raden. Geheel afhankelijk weer van waar ie staat, binnen , buiten, hoe is het stalklimaat etc etc.
Dus het lijkt me verstandig dat je , naast goede instructie met rijden, ook veel vraagt en luisterd naar ervaren mensen om je heen.
Hai,
Hmm.. het valt wel mee hoor ik heb vroeger een eigen paard gehad alleen toen hadden we geen dekens..
Dus vandaar.
Met rijden heb ik priveles, maar ik rij nu 8 jaar, en ik heb een b-pony ingereden.
Maar bedankt!
Angie_ke schreef:*KNIP*
Hmmm dat is ieder z'n eigen smaak een beetje...

Ik persoonlijk vind chocolade, navy, rood enzo heel mooi op zo'n kleurtje.
Hai,
Ahh super bedankt!
Jaaaa navy vind ik idd ook heel mooi..
Myour schreef:*KNIP*
Stokmaat doet er overigens niet toe als je om een kleur vraagt

Hee..
Haha bedankt!
Jaaa... ik weet wel dat de stokmaat er niets toe doet maar ik dacht laa tik het er maar bijzetten.. want bij een groot paard vind ik toch andere kleurtjes mooier
Moderatoropmerking:
TS, ik heb de extreme quotes ingekort en je berichten samengevoegd. Het is niet de bedoeling dat je voor ieder antwoord op een ander persoon een nieuw bericht plaatst. Plaats aub alles in 1 bericht en ben je iets vergeten kun je het toevoegen door de editknop te gebruikken
Laatst bijgewerkt door Tanja op 16-08-08 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd en opmerking toegevoegd.