singel zonder buikflap voor de boett deken?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

broek

singel zonder buikflap voor de boett deken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-08 14:57

Mijn paard heeft zomer eczeem..maar niet zo erg dat ze de buikflap nodig heeft.
Nu las ik dat er een singel was ipv de buikflap..
kent iemand dit??? en heeft die er ervaring mee??

Jennyxx

Re: singel zonder buikflap voor de boett deken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 16:26

Ik ken geen speciale singel voor de boettdeken. Voor mijn paardje gebruikte ik meestal ook de buikflap niet. Ik hield de deken op zijn plek met een elastische dekensingel. Die deed ik aan de bovenkant door zo'n lus. En het stukje deken dat tussen de voorbenen door gaat, zette ik met een veter vast aan de dekensingel.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 22:01

www.ijslandershop.nl kopje verzorging en dan eczeem staan boettdekens en die worden geleverd met ee buiksingel. Gok dat het om een gewone elastische buiksingel gaat, ook wel dekensingel genoemd die je voor een paar euro bij de divoza etc kunt kopen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 00:01

MD --> SV.

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 10:09

Ik heb een eczeemdeken van Everline. Daar zat geen elastische singel bij, maar met een beetje creabea heb ik wat sluitingen omgezet en nu gebruik ik de deken met alleen een elastische singel (en dus zonder buikflap). Die singel heb ik er gewoon los bij gekocht. Op de rug van de deken zitten lussen, daar doe ik de singel doorheen, en ook aan het stukje tussen de voorbenen heb ik een lus gemaakt. Dat zit dus onderaan de singel vast, tussen de voorbenen.
Snap je het nog?