Bremsenspray Liberate (mengen)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Linda_love_U

Bremsenspray Liberate (mengen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 16:13

Deze heb ik net gehaald

Afbeelding

In de winkel zeiden ze dat ik hem moest mengen met een zelfde hoeveelheid water omdat de fabrikant daar over had gebeld.Dat hij te sterk zou zijn.Want er waren paarden met brandplekken en irritaties gekomen.

Op de site kan ik nix erover vinden.
Wie heeft deze spray ook? En hoe bevalt ie? Mengen jullie ook?

Aaronsroos

Re: Bremsenspray Liberate (mengen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 17:09

Ik heb deze ook! Haha!
IK heb hem met dezelfde hoeveelheid water gemengd zoals ze zeiden...

Mijn bus is nu bijna op en waar men verzorgpaardje staat hebben ze een dierenwinkel waar ze dit ook verkopen. Bij mijn bus heb ik zoals ze zeiden evenveel water bij gedaan.
Dit werkte amper tenzij ik er zeer veel opspoot Ik heb dit gezegt tegen de mensen van de winkel.
Zij dachten eraan dan om wat minder water maar heb dit dus nog niet geprobeerd maar bij mijn volgende bus ga ik er wat minder bij doen zien wat dit geeft.

In ieder geval succes maar ik zou er sowiso water bijdoen!
Je wilt toch niet dat je paardje brandplekken krijgt of een geirriteerde huid Knipoog

nathe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 21:25

jammer dat ik dit niet eerder lees Verdrietig

hadden dit product vorige week gekocht tegen de dazen. het werkte zeer goed maar ons was niet verteld dat je het moest verdunnen. dit stond dan ook niet op de verpakking. na 2 dagen gebruik stond het paard vol gezwellen. een allergische reactie op het product?
de dierenarts is gekomen en heeft hem een spuit gegeven. nog een dag verder begon mijn paard helemaal te vervellen en hebben we de dierenarts terug op gebeld. blijkbaar heeft het product dus mijn paard wat verbrand.
spijtig want ik heb 67 euro voor dit product betaald en het werkte goed!
maar ik denk dat zelfs met verdunnen ik het niet ga riskeren.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 22:46

Jeetje, dat is ook wat. Zo'n spul moeten ze uit de handel nemen! Of in ieder geval andere etiketten erop plakken.

Stephannie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 15:47

Ik gebruik dit spul ook heb het half vermengd met water en dan heb je dus 2 flesjes van 1 liter. En bij mij werkt het prima. De beestjes blijven van hem af als ik het opspuit en hij heeft ook geen jeuk of uitslag ervan. Een kenisje van me gebruikt het op al haar 17 paardjes en ook die heeft er geen klagen over. Maar vind het slordig dat ruitersportzaken het er niet bijzeggen want dan krijg je dit soort dingen. Erg slordig van ze. Kan me voorstellen dat je het nu niet meer durft te riskeren met je paardje

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 21:19

Denk dat dit heel veel mensen nu wel afschrikt en dat heel veel mensen het niet meer zullen kopen. Ook erg "dom" vind ik dat ze het dan niet terug halen oid!
Ik zou het persoonlijk niet kopen dan.