Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Niezzz schreef:Mijn paard staat als die buiten staat dag en nacht ook dag en nacht met vliegen masker om, met rijden gaat die natuurlijk af.
Maar sommige vliegen zitten er 's ochtends vroeg de andere weer 's avonds laat. In de regen heeft ze hem ook om.
0maris0 schreef:Niezzz schreef:Mijn paard staat als die buiten staat dag en nacht ook dag en nacht met vliegen masker om, met rijden gaat die natuurlijk af.
Maar sommige vliegen zitten er 's ochtends vroeg de andere weer 's avonds laat. In de regen heeft ze hem ook om.
Dus in principe doe jij hem niet af.
behalve als je gaat rijden?
En rijd je elke dag?

Perla schreef:het is helemaal niet goed om het masker snachts en in de regen op te laten, want als het donker is kan hij er niet meet zo goed doorheen kijken, en kunnen ze in paniek raken dit het zelfde met regen!

ponyparadijs schreef:Perla schreef:het is helemaal niet goed om het masker snachts en in de regen op te laten, want als het donker is kan hij er niet meet zo goed doorheen kijken, en kunnen ze in paniek raken dit het zelfde met regen!
Nog nooit zulke onzin gelezen!!
Jennyxx schreef:En toch heeft Perla gelijk![]()
Kijk maar op de site van de paardendrogist.nl of vraag het aan je veearts. Een vliegenmasker kan je 's nachts wel beter af doen, omdat het zicht belemmerd wordt
ponyparadijs schreef:Mijn pony heeft JAREN dag en nacht met masker op gestaan. En ik heb het ook wel eens aan de DA gevraagd maar die zei dat het geen enkel probleem is. Ze kennen het land op hun duimpje en weten precies waar ze wel en niet kunnen lopen.