welke maat eczema hoofdkap voor een halfinger

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne77

welke maat eczema hoofdkap voor een halfinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-08 12:53

Ik heb voor mijn haflinger al een pagony eczeemdeken maat 185.
Nu wil ik misschien een hoofdkap erbij aanschaffen aangezien de hals soms iets wat naar achteren schuift. En ze ook wat last heeft van jeuk bij haar maantop.
Nu wil ik graag weten welke maat ik nodig heb voor haar aangezien ze soms groot uitvallen?

Anne77

Re: welke maat eczema hoofdkap voor een halfinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 12:19

Weet niemand welke maat ik nodg heb voor een halfinger, heeft niemand ervaring met die hoofdkap?

Britt_Pit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 13:03

Beste anne, mijn haflinger heeft een full, dat is ook de maat van zijn halster. je kunt ze vrij makkelijk in maat eventueel aanpassen met wat steekjes hier en daar, met masker rekt ook nog iets uit in de loop van de tijd. succes in ieder geval.

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 16:41

Zelfde maat als die van zijn halster. Die van mij heeft een cob maat halster en een L maat hoofdcap.

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 13:39

Anne77 schreef:
Ik heb voor mijn haflinger al een pagony eczeemdeken maat 185.
Nu wil ik misschien een hoofdkap erbij aanschaffen aangezien de hals soms iets wat naar achteren schuift. En ze ook wat last heeft van jeuk bij haar maantop.
Nu wil ik graag weten welke maat ik nodig heb voor haar aangezien ze soms groot uitvallen?

Ik wel, niet aan beginnen. De hoofdkap schuift al een gek, ik vond mijn paard laatst met maar 1 oog Tong uitsteken De andere hing ergens op zn neus.
Ze vallen groot uit. Dat wel.

dolor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 14:30

je hebt de zelfde maat nodig als je halster. dus is je halster cob dan ook een cob voor het masker.

3lsk3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:52

idd, zelfde maat, allee werken de kappen van pagony met S, M, L enz. Mijn hafje heeft XL nodig, maar die heeft dan ook full. Verder blijven ze goed zitten al kan een ander paard hem natuurlijk altijd een keertje over zijn hoofd trekken en dan staat je paardje wel geblindeerd in de wei...