Ik was gister ergens in Noord Holland en daar gebruikten ze voor de paarden in het land Lavendelolie. Daar smeerden ze het paard mee in en dan hadden ze geen last meer! Zijn er mensen hier die dat ook doen? Zo ja werkt dat echt? Ik had alleen het idee dat het paard er wel witte schilvertjes van kreeg.
Nooit van gehoord, alleen dat Lavendel rustgevend is. Dus mss vallen de vliegen in slaap zodra ze bij het met lavendel ingesmeerde paard komen? Uiteindelijk werken de dingen maar tijdelijk, tot nu toe heb ik de beste ervaringen gehad met Tea Tree, Citroen en Knoflooksnippers.
Nee, ik meng het niet samen. Maar met die 3 producten heb ik tot nu toe het meeste effect gehad. Nu gebruik ik de knoflooksnippers. Ik heb een buckskin QH dus met vragen over Friezen kan je bij mij niet terecht
Ik gebruik het ook (je moet het wel mengen met water) het werk echt super komt geen mug meer in de buurt. tevens begin ik in het voorjaar met het voeren van knoflook poeder dat werkte altijd goed maar het is dit jaar zo extreem dat ik hem voor het rijden ook met lavendel olie insmeer. (1flesje lavendelbadolie op 1,5liter water als ik het goed zeg)
Goede tip! Ik hoorde laatst ook al zoiets. Als ik van de week lavendel voor op de slaapkamer ga halen, moet ik ook maar eens een flesje lavendelolie halen