Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
MoonLight01 schreef:Hmm.. ik zou het eigenlijk niet weten, maar ik denk idd dat het wel te maken kan hebben met dat ze nooit een wintervacht gehad heeft!!
Ik heb wel us vaker gehoord dat paarden na een wintervacht witten haren er tussen kregen enzo...
Maar ik kan je er niet veel meer over vertellen, srry.
Myrano schreef:Mijn vader zijn paard had dit ook.
Het is een vosse merrie en ze krijgt ook ieder jaar meer witte haren, ook mooi verdeeld.
Volgens mij komt dit door de leeftijd.(bedoel daarmee niet dat jij een oud paard hebt hoor)
Je kan het vergelijken zoals bij de mens..
Niet iedereen wordt op dezelfde leeftijd grijs, bij de ene komt dit vroeg en bij de andere pas op latere leeftijd.
Volgens mij dus niets om je zorgen over te maken
geerke schreef:een paard van mijn vriendin heeft dat ook,het is een vos met overal witte stippen,die ze vroeger dus niet had.
Pigment verlies?
Myrano schreef:geerke schreef:een paard van mijn vriendin heeft dat ook,het is een vos met overal witte stippen,die ze vroeger dus niet had.
Pigment verlies?
Dit zou ook kunnen denk ik ja..
Bij een vos, bruin of zwart paard val dit idd meer op.
JoCo; Ik weet dit ook niet zeker maar veronderstel dat dit misschien wel iets te maken zou kunnen hebben met vroegtijdig grijs worden![]()
Het grootste bewijs; een schimmel
!
JoCo schreef:@avensis: hihi, supergrappig!!! Heb nog kleurspoeling over van mijn haar ... ma dan heb ik ineens wel een knalrood paard!!!
@mariska32: stekelharig ... verandert de structuur van haar vacht dan ook? Want nu is dat zo een zacht, satijnen velleke ... en hoe komt zo iets???

EmptyWords schreef:mijn vos heeft idd ook een hele witte plek, op zijn rug, hij heeft er geen last van, ik roep altijd dattie stiekem een schimmel wil zijn
http://i130.photobucket.com/albums/p276 ... 010043.jpg