Ik heb nu een vliegendeken zonder hals van equitheme, maat 185 welke in de lengte goed past maar bij de borst te wijd is.
Dat is dus met de meeste dekens het geval, dat ze in de lengte goed zijn en voor niet.
Nu had ik een mooie deken gezien van weatherbeeta, kan iemand mij vertellen wat daar de pasvorm van is?

Vliegendeken Softmesh Combo van Weather Beeta
Prachtige vliegendeken van WeatherBeeta met het bekende freestyle systeem. Deze deken is gemaakt van hoogwaardige uv-werende stof en toch zacht en soepel. Met brede buikflap en staartflap. Het halsstuk heeft een extra gladde beschermbaan welke de gehele manenkam beschermd. Tevens is deze gladde stof aan de voorzijde van de boeg gezet. Bij deze deken krijgt u gratis een vliegenmasker die bevestigd kan worden aan het halsstuk. Deze deken heeft een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Een echte aanrader!!
Kleur lichtblauw. Maten 175 t/m 215 cm € 89,95
Of past een deken met hals beter dan een zonder hals?
Want dezelfde als ik nu heb van equitheme, maar dan met hals leek me ook wel wat. Of is die dan automatisch ook te wijd?

Vliegendeken Equitheme
Neusje van de zalm. Superfijne en sterke vliegendeken, met of zonder hals. Met buikflap, licht reflecterend. Ademend en drogend. Loopsplitten. 100% polyesther. In caramel of in lichtblauw. Maten 160 t/m 205 cm.
Met vaste hals € 59,95
Als jullie andere suggesties hebben, ben ik ook benieuwd naar!
Het hoeft geen eczeemdeken te zijn, gewoon een vliegendeken met kruissingels en evt buikflap. Losse hoofdkap, aangezien deze niet gebruikt wordt. En mét hals dus