Hallo,
Bij mij op stal hebben ze alleen een buitenbak, dus ik kan niet altijd rijden. Als het regent wil het vaak al niet, of als het heel veel heeft geregent kan ik alleen naar buiten omdat de bak neit bereidbaar is...
Nu is het dit weer ook weer prut, af en toe regen hier en mega veel wint. Gister heb ik niet gereden, en ik wilde eerst vandaag wel gaan maar het is nog steeds bar en boos... ik weet gewoon dat als wij nu wel gaan rijden, we geen van twee plezier erin hebben, mijn paard niet en ik niet.
Maar ik heb hem dus donderdag voor het laatst gereden, en kan dan nu dinsdag pas weer, mits het dan wel goed weer is. Maar ik voel me altijd zo schuldig dan... als ik een paar dagen niet kan rijden door het weer, dan voel ik me meteen zo'n slecht baasje, want zo krijgt mijn paardje een tijdje geen beweging... paar weken terug kon ik door het weer ook wel eens 2 weken niet rijden, maar dan voel ik me daar zo rot over..
Maakt het heel erg uit als hij een paar dagen niet loop en we dan weer gewoon verder gaan? En hoe doen jullie dat? Ik kan op geen manier gebruik maken van een binnenbak... maar is het niet schadelijk of iets dergelijks voor het paardje als hij zo lang niet loopt?