Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
GamblersCup schreef:Ik weet niet of er verschillende op de markt zijn, maar dat lijkt me heel sterk, drukkingen van de beschermer. Het is gemaakt van een soort zacht, maar elastisch spul, zonder naden. Kan het niet zijn dat de desbetreffende deken zo slecht paste dat het door de beschermer heen drukte?
GamblersCup schreef:Ik weet niet of er verschillende op de markt zijn, maar dat lijkt me heel sterk, drukkingen van de beschermer. Het is gemaakt van een soort zacht, maar elastisch spul, zonder naden. Kan het niet zijn dat de desbetreffende deken zo slecht paste dat het door de beschermer heen drukte?
GamblersCup schreef:Het hoeft niet perse door een niet goed passende deken te komen. Bij de buren hebben ze een paardje staan met een prima passende deken, maar het diertje heeft al heel snel last van iets dat met haar huid in aanraking komt.
Hier gebruiken ze ook een borstbeschermer, en het werkt super!
Ik zou er geen nadelen van weten, die wil ik wel horen van die mensen die zeggen dat ze het geen fijn ding vinden. Het is er speciaal voor ontwikkeld en ik denk dat het veel beter (en blijvend!) helpt als steeds antiklit rotzooi er op te spuiten. Ik neem aan dat je het beste voor je dier wil.
Triksie schreef:Schuurplekken van een winterdeken zijn geen ramp
heeeeeel veeeel paarden hebben dit
maar ze hebben er geen last van hoor
en over die borstbeschermers
ik ken verschillende paarden die er vieze wondes van hebben gekrege aan hun schoft...
as t niet goed past schuren en druken die randen ook hoor...