Problemen met BR fashion dekens?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Arabian_Girl

Problemen met BR fashion dekens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 13:06

Ik heb nu een BR fashion deken op liggen.Heb hem 2 weken geleden gekocht.Ze heeft hem nu 1 week op liggen. Maar nu zijn die letters van BR en sport fashion en aan 1 kant al bijna helemaal af. Is niet meer leesbaar en aan de andere kant zijn ze ook niet mooi meer.

Hebben meer mensen dit?
Misschien dat dit bij alle dekens zo is, Of misschien een foutje op deze deken.
Evt omruilen zou ook niet meer gaan want dit was de enigste deken nog in haar maat daar.en geld terug doen ze ook niet aan.

Yess

Re: Problemen met BR fashion dekens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 13:08

Bij mij ligt er sinds drie weken een br fashion op,maar daar s -nog- niets mee aan de hand.. miss een foutje bij die van jou.

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 13:11

Als de deken niet goed is moeten ze je wel geld terug geven ook al doen ze daar niet aan.

Ze horen een deken te leveren die naar verwachting enige tijd meegaat, dit geld vooral met dekens van een bekender merk omdat je daar bepaalde verwachtingen aan hebt. Het mag niet voorkomen dat de letters van BR en sport fashion er nu al bijna af zijn.

Gewoon teruggaan naar de winkel en het probleem voorleggen.

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 13:19

Oke ik zal er van t weekend even langsgaan.Misschien vanavond en dan eventjes vragen.Evt kan ik dan morgen even terug gaan en de deken meenemen. Hun hebben helaas ook geen telefoon nummer.Tenminste kan het nergens vinden.Dus eerst bellen gaat ook niet Boos!

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 13:24

Als ik heel eerlijk ben....
Als je met een verhaal aankomt dat je een deken niet goed vind omdat de letters eraf gaan... Slapen

Kijk als het nu een klacht is over de pasvorm of het waterdicht zijn.

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 14:58

Ja dus ??? Vind het voor een deken van 129 euro niet echt normaal dat er binnen een week alle letters vanaf zijn...

De pasvorm dat merk je toch bij het passen ? Dus zou nogal dom zijn als je daar pas na een week achter komt..Maar goed..
Verder vind ik het ook irritant dat dr sluitingen bij dr buik iedere keer loshangen tewijl ze gewoon goed vast zitten..

Maar goed als jij graag een deken hebt die er na een week al uitziet of hij jaren oud is..Veel plezier er dan mee.Maar vind dat zonde van het geld Knipoog Had ik net zo goed een deken uit 1 kleur kunnen nemen ipv zo fashion deken.

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 21:21

Het was idd niet normaal zeiden ze. Moet hem morgen middag even laten zien en dan gaan ze contact opnemen met de leverancier geloof ik. Dus ben benieuwd Knipoog

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 23:07

Je kan beter teveel zeuren dan te weinig, straks valt de hele print eraf en heb je een kale deken *LOL*

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-08 09:10

Vind ik eigenlijk ook wel Clown Als ik dan toch een deken zonder print wilde had ik die wel genomen en niet deze Knipoog

goofyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 17:37

Ik heb de BR sportsfashion deken van vorig jaar gekocht.
Mijn paard heeft hem dus vorige winter opgehad en nu weer en de letters zitten er nog prima op!
Mijn deken lijkt ook wel een beetje oud, maar dat komt omdat mijn paard gewoon een smeerkees is en lekker in de stront gaat liggen! Clown
Bij mij begint nu wel een borstsluiting een beetje te slijten, maar dat komt denk ik omdat 'i dan schuurt.
Ik blijf het in ieder geval een super mooie, gave deken vinden en hij ligt als een huis.
En groot gelijk hoor als je klaagt! geld genoeg neer moeten leggen voor zo'n deken! dan moet het ook wel in orde zijn, ben benieuwd hoe het afloopt! Knipoog

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 19:59

Bij ons blijft het op beide dekens ook prima zitten hoor Ja

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 20:19

Ik heb de BR fashion outdoor nu zo'n 2 maanden en bij mij viel het ook al op dat de blauwe letters van BR die aan de achterkant van de deken staan beginnen te verdwijnen.

De eerste maand heeft ze de deken keurig schoon gehouden, maar onlangs al wel lekker liggen rollen.
Verder ziet de mijne er nog goed uit, maar inderdaad vind ik ook dat dit niet zou mogen.

Productiefoutje misschien??

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 12:50

Bij mij zijn ook de letters er bijna af, ik kan geen afbeelding vinden, maar ik heb de outdoor versie, de zwart met grijze zeg maar, niet met die ruitjes maar de effen, van 340 gram.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 14:21

HAR --> SV.

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-08 14:23

lonnie schreef:
Bij mij zijn ook de letters er bijna af, ik kan geen afbeelding vinden, maar ik heb de outdoor versie, de zwart met grijze zeg maar, niet met die ruitjes maar de effen, van 340 gram.

Ik heb ook zwart met grijs met vooraan BR en achter aan sport fashion in kleinere letters..
Ga er van de week mee terug.Gister kon ik helaas niet.

deze heb ik :

http://www.ooteman.nl/productdetail.asp?subId=3015

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 15:11

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 21:48

Ik heb dezelfde deken als arabian_girl, ben benieuwd wat ze er in de winkel van zeggen, laat je dat weten in dit topic? heb er eigenlijk nog nooit aan gedacht om er mee terug te gaan....

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 14:41

Ik heb de geblokte versie van verleden jaar, maar moet zeggen dat ik er geen last van heb, je ziet wel wat krasje op de letters maar dat lijkt mij meer op slijtage.
Arabian- girl, ik zou idd ook terug gaan, de dekens kosten al genoeg en je wilt wel kwaliteit voor je geld, toch?

Succes!

_Merato_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 13:29

Ik heb een regendeken van BR fashion, maar ik ben niet kapot van de kwaliteit.
Waar hij voor bedoeld is, wel. Hij is nl goed waterdicht.
Maar de sluitingen zijn binnen een week verkleurd naar koper en de gespen ook. Het bladdert af, waardoor er een soort van roze kleur tevoorschijn komt. Heel apart. Hebook het gevoel dat het materiaal nu zwakker is geworden.
De letters zitten er nog op, maar die waren al binnen een dag onzichtbaar door het modderrollen van Yetse.

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 16:46

Ik moet ook toegeven dat ik alles behalve blij ben met mijn Br Fashion deken. De voorsluitingen waren binnen twee weken stuk en de buiksingels hangen ook steeds los. Heb er nog nooit over nagedacht om ermee terug te gaan, daar is het nu ook al wat laat voor, stom eigenlijk.