QHP Dekens...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sempre

QHP Dekens...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-08 19:53

hoe bevallen ze bij jullie? Ik kon niets vinden met de zoekfunctie.
Ik heb er net twee besteld, vandaar. Haha!

Lenneke_

Re: QHP Dekens...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 20:34

Ik heb er een voor m'n shet. Vind de pasvorm super en hij heeft een lekkere lange staartvlap.
Over de kwaliteit kan ik niks zeggen, want ze heeft hem vrijwel nooit op

_Martine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 21:31

Ik ben supertevreden over mijn felroze regendeken van QHP. Fantastische pasvorm, goede stevige sluitingen, ookal is er nu 1 bilkoord af, maar hij blijft ook met die regen de afgelopen dagen, super waterdicht. Die deken krijgt van mij een 10.

SisLeone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 22:51

Nou een 10 niet maar heb er wel plezier van. Alhoewel hij hem vorig jaar in 1,5 week kapot had. Heb het gemaakt en nu houdt hij het goed en is inderdaad goed waterdicht.
Geen slechte deken.

Kitana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 23:11

I heb ook de roze deken van QHP en ben er tevreden mee, hij is alleen niet meer zo roze als toen ik hem kocht maar dat is logisch,
heb hem bijna een jaar en is helemaal heel en hartstikke waterdicht een 10 !

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-08 10:19

Oke, bedankt. Ik heb hem inmiddels binnen en de pasvorm is iig super. Haha! Nu maar afwachten hoe lang hij heel blijft, haha.

TNT

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 14:01

ik heb er ook een en met spelen is er een scheur in gekomen op de bil deze is wel niet verder gescheurd en blijft even groot ondanks dat de voering bloot ligt laat het nog steeds geen regen door deken zeikenat en eronder super droog pasvorm ben ik ook erg tevreden over

_Martine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 20:54

Kitana_ schreef:
I heb ook de roze deken van QHP en ben er tevreden mee, hij is alleen niet meer zo roze als toen ik hem kocht maar dat is logisch,
heb hem bijna een jaar en is helemaal heel en hartstikke waterdicht een 10 !

Haha, die van mij was inderdaad ook ooit roze!
Nu grijs ROFL

amber_steph

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 20:57

ik heb een vliegen van QHP en ben er zeer tevreden over..
alleen van de hals het klittenband komen nu beetje draadjes uit.. maar dat is alles.. zelfs bij mijn 2jarige bleef hij mooi zitten...

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 17:46

Ik heb er ook 1. Mijn paard heeft hem een aantal weken op gehad en ik ben er toch niet zo tevreden over.

Hij bleef altijd netjes liggen, maar waar de kruissingels achter vast zitten (voor de achterbenen) dat is gescheurd. De kruissingels zaten niet te strak, dus het ligt vind ik gewoon aan de kwaliteit van de deken.

Verder is die goed waterdicht en een goeie pasvorm. Ik vind het een redelijke deken, door dit probleem bij mij ben ik toch geen fan van de kwaliteit.

Een cijfer zou een 5/6 zijn

Sjoyceje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 16:20

Ik heb ook 2 QHP dekens voor mijn paard, (gekocht in de aanbieding bij allesvoorpaarden.nl) een roze regendeken en een 300 grams waterdichte deken. Ondanks dat mijn blauwe deken nu kapot is (dankzij een ander paard wat graag dekens sloopt) ben ik er wel redelijk tevreden over. Pasvorm is goed en de deken blijft goed liggen.Wel mis ik bij de 300 grams deken snelsluitingen bij de borst. Wat ik wel raar vind is dat de roze deken bij de borst maar net breed genoeg is, en de andere wel goed past, herkennen jullie dit?

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-08 16:23

Heeuj, die heb ik ook, hahaha. Ik heb wel snelsluitingen hoor? Of althans, weet niet precies wat je ermee bedoeld ( Bloos ), maar ze zijn iig niet anders ofzo. Haha!
Ik heb bij die winterdeken idd ook hem op het eerste 'lusje'. Maar tot nu toe vind ik het een erg fijne deken. Ja

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 14:57

Ik heb ook op ene een QHP deken liggen, vindt hem erg mooi en de pasvorm is ook goed.
Had er eerst ene van HH maar dat was niks, ben zeer tevreden over QHP!

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 14:58

Sjoyceje schreef:
Ik heb ook 2 QHP dekens voor mijn paard, (gekocht in de aanbieding bij allesvoorpaarden.nl) een roze regendeken en een 300 grams waterdichte deken. Ondanks dat mijn blauwe deken nu kapot is (dankzij een ander paard wat graag dekens sloopt) ben ik er wel redelijk tevreden over. Pasvorm is goed en de deken blijft goed liggen.Wel mis ik bij de 300 grams deken snelsluitingen bij de borst. Wat ik wel raar vind is dat de roze deken bij de borst maar net breed genoeg is, en de andere wel goed past, herkennen jullie dit?

Ja die snelsluitingen mis ik ook wel, maar aan de andere kant, ze zijn bij al me dekens die dat wel hadden kapot gegaan Lachen

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 17:04

Ik heb er nog een te koop...

300 grams staldeken in maatje 215... Kleur is zwart met zilvergrijze biezen. Is een knappe deken, alleen past helaas niet op mijn paard.

B10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 18:28

Wij hebben ze ook voor alle 4 de paarden en inderdaad ook besteld bij Wendy van allesvoorpaarden en ik vind ze geweldig!!

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-08 11:59

B10 schreef:
Wij hebben ze ook voor alle 4 de paarden en inderdaad ook besteld bij Wendy van allesvoorpaarden en ik vind ze geweldig!!

En met hun service erbij vind ik ze helemaal geweldig, haha. Lachen