Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.
Volgens mij gaat dat wel weer weg
Even gedult dus
Leonieke schreef:Daarom moet ik mijn paarden nou elke 2 weken scheren.
Zowel mijn schimmel als mijn shet hebben dit. Die van mijn moeder weer niet maar die heeft altijd mazzel.
Na de eerste keer scheren komt er gewoon vacht terug, maar na een paar keer scheren, als de dagen langer worden en ze geen wintervacht meer aanmaken veranderd dat in stekelhaar.
Maar goed ik ben een leek met scheren en mijn vp wordt ook niet geschoren. magda_90 schreef:Leonieke schreef:Daarom moet ik mijn paarden nou elke 2 weken scheren.
Zowel mijn schimmel als mijn shet hebben dit. Die van mijn moeder weer niet maar die heeft altijd mazzel.
Na de eerste keer scheren komt er gewoon vacht terug, maar na een paar keer scheren, als de dagen langer worden en ze geen wintervacht meer aanmaken veranderd dat in stekelhaar.
Om de 2 weken scheren lijkt mij niet bepaald bevoordelijkMaar goed ik ben een leek met scheren en mijn vp wordt ook niet geschoren.
.

Silence schreef:Volgens mij is dit gewoon omdat ze nog moeten groeien.
Als jij je hoofd kaal scheert, is je haar toch ook weer niet meteen lang en zacht. Dan heb je toch ook eerst stekeltjes..
3line schreef:Silence schreef:Volgens mij is dit gewoon omdat ze nog moeten groeien.
Als jij je hoofd kaal scheert, is je haar toch ook weer niet meteen lang en zacht. Dan heb je toch ook eerst stekeltjes..
mee eens

Silence schreef:Volgens mij is dit gewoon omdat ze nog moeten groeien.