Was het maar weer zomer..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Loose

Was het maar weer zomer..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 22:14

Hebben jullie dat ook, dat je in de winter wilt dat het zomer is? Vork
Nu rij ik niet maar mest ik wel uit (bak te nat, paarden 's nachts op stal), en in de zomer kan ik rijden en hoef ik niet uit te mesten (paarden 's nachts buiten, bak droog).

lisaa92

Re: Was het maar weer zomer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:19

ja maar meer vanwege de temperatuur Knipoog hoewel het soms in de zomer ook wel erg heet is, maar kun je heerlijk buiten rijden enzo Ja

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:20

lisa_vitrus schreef:
ja maar meer vanwege de temperatuur Knipoog hoewel het soms in de zomer ook wel erg heet is, maar kun je heerlijk buiten rijden enzo Ja

precies, en weet neit hoe jullie paarden zijn maar sommige hier reageren ook wel erg op dit weer :S veel meer hyper etc etc geef mij maar weer zomer!

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:21

Echt wel! Ik doe niets anders dan verlangen naar de zomer, zon, zee, strand, lekker in je bikini rondparaderen door het zand, beetje luieren. Heeerlijk! Al moet het niet té heet worden, en zijn de insecten die de zomer meeneemt wel een groot nadeel, maar verder ben ik echt gek op de zomer.
Ben echt anti-winter, raak altijd in een herfst-winter dip van dat druilerige weer, dus geef mij maar zon hoor Haha!

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:24

Ik heb liever lente, dan is het niet te warm en niet te koud. Ook ligt onze buitenbak dan niet te zwaar zodat ik lekker in het zonnetje kan rijden. Insecten kunnen me gestolen worden Clown Ik erger mij er niet zo aan. Hoewel ik winter soms best gezellig vind. In de vrieskou gaan wandelen als alles wit is. Prachtig

fabiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:42

Jep, zeker heb ik die gedachte ook.
Vandaag was de bak te hard om te rijden Hamer
maar dr was toch nog een leuk buitenritje uit gekomen. Knipoog

Liseef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:02

Ja, lekker veel buitenritten weer, heerlijk Lachen Geen koude voetjes en vingertjes... Tong uitsteken
De bak te hard om te rijden nu? Hebben wij geen last van, alleen wel een tijdje geleden toen 't zo erg vroor, maar nu niet...

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:18

Hier in Belgie wordt het vannacht -7 dus da's weer even doei buitenbak.

lisaa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:22

heb er in de winter ook niet zo'n last van, aangezien ik op een manege sta met 2 binnenbakken. Knipoog

Overigens, voor de paarden is de winter volgens mij ook veel fijner. In de zomer al beestjes en die hitte, hun hebben meer met koud weer. Hoewel mijn paard het érg lekker vind afgespoten te worden in de zomer Bloos

Peer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:24

Ooh, ik wil ook wel weer zomer! Haha!

Heb nu misschien al 2 weken niet meer fatsoenlijk kunnen rijden door de bak Bloos! Heel jammer natuurlijk, maar in de zomer gaan we er natuurlijk weer flink tegenaan.

djodjodjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:26

Och het is alweer oud en nieuw geweest, dus dan gaat het vast wel weer snel. Voor ik er erg in heb is het weer zomer. Opzich heb ik geen hekel aan de winter, het heeft wel wat. Helemaal toen hier sneeuw lag was het mágisch! Toen heb ik ook heerlijke buitenritten gemaakt, het was zo prachtig, en een lekker voorwaards paard Knipoog
Maar dit is eigenlijk de eerste winter dat ik er echt bewust van geniet, bevalt me goed!

Toch zie ik ook wel uit naar de zomer hoor, weer lekker naar strandjes toe en ook fijne buitenritten maken (zonder het koud te krijgen Tong uitsteken )

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 14:45

Jazeker!! Liever voorjaar, dan is het ook al lekker warm en het belangrijkste langer licht!

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 14:47

Ja, was het maar weer zomer. Ik ben een buitenmens, maar ik ben net ziek geweest dus ik durf nu niet echt veel naar buiten. Ik kom minder bij m'n paarden, ga minder vaak naar vriende (fietsen in de kou is geen pretje en voor je het weet ben je weer ziek). Was het maar weer zomer. Vergeet niet het verschijnsel 'vakantie', lekker reizen, dat doe ik toch liever dan hier thuis zitten!

Sirius1804

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 14:51

Ik heb geen hekel aan de winter, als het vriest en droog is, vind ik het juist lekker. Maar nu hebben wij ook wel een hele goede bak. Hij is eigenlijk altijd goed.
Aan regen heb ik wel een hekel, maar het regent in de zomer vaak nog meer dan s'winters.

Aline_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 18:25

Opzich best wel weer zin in de zomer, lekker droog en geen last van de kou. Enige nadeel is dat me pony dan weer last krijgt van zomereczeem

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 18:26

Ik haaat winter, geef mij maar weer zomer Haha! Lekker lang licht, normale temperatuur en niet zo koud als je 's ochtends je bed uit komt en als ik naar het paard moet fietsen.. heerlijk Lovers

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 18:27

ja heef mij maar de zomer! want dan ben ik eindelijk afgestudeerd!! ja kom er maar met op!
vakantie!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 18:28

Ik verlang naar de lente
Mooier weer, langer licht en nog geen dazen.
Want midden in de zomer valt rijden hier ook weer niet mee...

Liesje1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:47

Lekker hoor weer het bos in, lekker met mijn blote kont op mijn paard ROFL ROFL

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:49

Jaa heerlijk zomer!Ik ben ook een echt buitenmens dus ben dan echt iedere vrije minuut bij de paarden te vinden.Heerlijk lekker buitenrijden en spetteren met water.Hmm heb er nu al zin in!

EvaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:53

Ik zie ook uit naar de zomer, lekker weer een zomervachtje bij mijn pony i.p.v die superdikke wintervacht! Dat is makkelijker poetsen. En dan kan eindelijk die dikke winterjas uit met rijden.

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:56

Ja idd. wil ook wel weer dat het zomer is.
bij ons is de bak al steeds zo nat (die soort buizen die het water weg horen te zuigen zijn kappot:\ , weet niet hoe die heten.)
en nou vriest het steeds .. dus ja, je kan het al raden; in de bak rijden word niks.
Dus nou alleen buitenritten .. Bloos

Niki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 22:02

Doe mij maar de lente. Ja
Langer licht, droge bak, minder hypere pony, geen dikke jas met rijden.. En nog niet té heet en ook geen last van dazen. Ja

Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 17:17

Ik hou meer van de lente/zomer, nu moet ik telkens met de lessen meerijden in de binnenbak omdat het buiten te nat en bevroren is dus kost me ook elke dag weer extra geld. En het is bijhoorlijk koud dus de zomer/lente vind ik zelf prettiger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:36

Bak droog in de zomer? Nog nooit mee gemaakt hoor....
Maar het niet koud hebben en lekker s'avonds nog in het licht naar buiten kunnen. Ja heerlijk Lachen