Deken kleiner maken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MelodyT

Deken kleiner maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 11:33

Ik heb een tijdje geleden een winterdeken van sectolin besteld voor melody.

Nu paste hij erg goed maar hij is ietje aan het uithangen nu ze hem draagt en bij haar borst zit hij nu dus te los.
Als ik hem los om haar borst hang dan scheelt het zo'n 10 cm met waar het klicksysteem nu zit.

Zou je dit kunnen vermaken?Melody heeft een vrij smalle borst dus heb met ieder deken dit probleem wel.
Wat zeggen jullie ergens laten vermaken of maar weer een nieuw deken op de gok dat het niet weer uit gaat hangen?

En waar zou ik het deken smaller kunnen laten maken?

pearlie

Re: Deken kleiner maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 11:34

Als de deken bij de borst zit lijkt het me vrij eenvoudig, je kunt de borstsluiting verstellen zodat de borstflappen meer over elkaar heen vallen. Eventueel daar een stukje inkorten als het teveel overlapt.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 11:36

bij een kleermaker of zoiets, even uitleggen hoe je het wilt hebben enzo

en als ie waterdicht is moet je er wel rekening meehouden dat hij dat na het vermaken niet meer is

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 11:50

Kleermaker hier in de buurt al gevraagd het is mogelijk maar je moet er een dikke naald voor hebben anders heeft ie kans dat de naald breekt..Maar hij doet het dus niet.

Ze heeft nu een 1.75 zou eentje kleiner misschien strakker om haar borst zitten dus een 1.65?
Ze is zelf 1,50m maar erg smal om haar borst..

body_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 11:55

ga naar een paardenwinkel in de buurt meestal kunnen ze je daar heel goed helpen