Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
melkbus schreef:Ik zou een loodgieter of installateur bellen en deze vraag aan hem/haar stellen. Ik weet niet hoe de situatie bij jouw is. Loopt de leiding in huis, door de grond. Staat je paard binnen of buiten.
Verder denk ik dat je aan een paar flessen niet genoeg hebt. of je moet tien keer heen en weer willen per dag?
melkbus schreef:Ik had mijn berichtje net even aangepast. Is de leiding in de grond goed geisoleerd? Er bestaan zgn. thermolinten die voorkomen dat de leidingen (in zicht) bevroren raken. Verder bestaat er nog een systeem met een draad door de waterleiding maar daar weet ik verder niets van af.
arlette_love schreef:wij lossen het gewoon op met grote plastic cementkuipen die we helemaal vullen elke dag, we hebben geluk dat een kraan het altijd blijft doen dus daar kunnen we water halen.
ivar schreef:Rommeke, een paar flessen is niet genoeg. Een paard drinkt 30-60 liter water per dag. Dat is dus 30!!!!!!!! flessen van een liter water minimaal per dag naar je paard brengen. Water drinken is heel belangrijk en één van de eerste levensbehoeften van een paard. Zolang de waterleiding bevroren is wordt het dus voor jou de hele dag water brengen.
Kun je geen water halen bij de mensen waar je paard staat? Scheelt je ouders weer met de auto rijden en jou met flessen slepen.
.