Deken met voor smal paardje?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fredt

Deken met voor smal paardje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 16:44

Mijn paardje is vrij smal van voren waardoor veel dekens veel te groot zijn aan de voorkant.
Welke dekens hebben een smalle(re) pasvorm aan de voorkant?

Katja

Re: Deken met voor smal paardje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 16:49

Ik had vroeger voor mijn smalle paarden altijd Zenith geen idee of die nog bestaan.

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 19:10

hee fredt,

mijn paard had dat ook en ik moest een maat kleiner kopen ( dat ze te kort waren eigenlijk) of enorme schuurplekken krijgen,,
nu heb ik de bucas gehad en die zat echt perfect! die is wat smaller dan de anderen.. ( je hebt die ook in halve maten dus 180 190 etc Lachen )
en ik had er ook een onderdeken ( geen idee meer welk merk Boos! ) die precies paste, dat was iig een goedkoop merk.. ( van een soort welkoop winkel)

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 23:25

De Anky-dekens kun je verstellen met klitteband. Ik heb er zelf een die perfect past. Heb 'ns geprobeerd om 'm kleiner te maken, maar vond dat het erg rimpelig werd.
Misschien dat dat probleem minder is als de deken inderdaad te groot is. Ken je niemand met zo'n deken om het eens te proberen?

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-07 18:02

Bedankt voor jullie reacties!
Heb vandaag een Michelle Outdoor ( Verward ) gekregen en die past echt perfect! Heel apart want de deken is juist een maat groter (195) dan wat hij normaal heeft (185), maargoed het probleem is dus opgelost Lachen !!