Ik heb al gekeken bij divoza, piaffe en ooteman, maar er is niet echt een deken die mij aanspreekt. Wie weet waar ik een winterdeken kan vinden met halve/ hele of afneembare hals?
Horseware en weatherbeeta hebben fijne dekens met hele of halve hals.Let op als je hele hals kiest, loop je het risico dat de manen afschuren. Bij mijn huidige paard gebeurt dit niet met de Rambo WUG (horseware) maar bij de vorige wel, ligt denk ik aan de bouw van je paard enhoe de deken op de hals ligt
Ik heb een winterdeken met hals van imperial riding de blue blizzard. Het is een erg fijne deken. Hij is er in rood en donkerblauw, ik heb ze allebei voor mn friezen.
Ik heb ook nog een weather beerta met halve hals, dat is ook een mooie deken. Die heb ik over en is te koop. Dus als je belangstelling hebt? Maat 215 kleur blauw.
hoi! ik heb bij divoza de wug besteld maar dan niet de dikke paarse, maar de 200 grams blauwe versie. halve hals, 3 buiksingels en ik heb hem alleen op buiten bij regenachtig weer en s'nachts bij strengere vorst. anders gaan zn manen er aan..de blauwe versie is iets minder duur maar moet speciaal besteld worden .succes groetjes deess
bedankt allemaal! ik heb er 1 gevonden! ik heb er 1 van BR gekocht met een halve hals. Een donkerbruine met een licht bruine bies. Wordt gelukkig ook niet snel vies
Ik heb een regendeken (0 grams) en die heeft een afneembare hals. Dit vind ik wel erg handig! Het is van het merk Amigo. Zoek je een regendeken of een echte winterdeken trouwens?