Wie weet waar je de zweetdekens nog kunt kopen (of eens soortgelijk model) die Tommie Visser via zijn site verkocht? Ik heb met hun contact gehad, maar ze hadden problemen met de levering ervan, en zijn dus gestopt met de verkoop, konden me er verder ook niet aan helpen meer. Ze waren daar 50 euro.
Baal als een stekker, want wil héél graag zo'n deken.
Wat was er speciaal aan: - mooie kwaliteit fleece - flap over de borstsluitingen heen, zodat je die niet zag (en die flap kon je dan evt. laten borduren ook) - sierkoord dat van de ene bil naar de andere loopt (met van die tressen, heel chique).
Wie oh wie weet wat ik bedoel en kan me eraan helpen? Ik zoek een donkerblauwe deken, in maat 205. Hoor het graag van jullie!
Hier bij de Engel(beinsdorp, vlak bij Schiphol) hebben ze die of 1 die er op lijkt. 50 euro volgens mij. Maar niet met zo'n flap eromheen. Het is geen ruitersport, een diervoeder. Dus het verzend niet denk ik. Ze zijn er nog wel in ieder geval.
Ik weet dat er toen ook een Duitse site was die die dekens verkocht. Kon je zelf de kleurstelling etc bepalen. Volgens mij via schockemohle? Zal even neuzen.
ik heb er helaas een plaatje van, maar er zit aan de borstzijde een extra flap over de sluitingen heen (staat heel verzorgd) en er zit aan de achterkan van bil via staart naar andere bil een dik sierkoord overheen.
ik vond 'm prachtig, en had al bedacht dat als m'n oude fleecedeken het begeven had, ik er zo een wilde. zijn ze nu dus niet meer te leveren.
@wanted2003: heb je een foto van jouw academy-deken toevallig??
nu ik de foto beter bekijk, lijkt het wel met die flap. of heb je die foto vd Tommie-site?
kom je geregeld bij dei winkel waar je het over had? zoja: zou je het voor me na willen gaan (of het dezelfde is, en of ze evt. verzenden?). vast heel hartelijk dank!
ikw il er 3.. rip uit mn lijf hahah! maar ik zocht ze ook al!! ik dacht dat je die dingen ook los kon kopen volgens mij?, die sierkoorden dan ey, daar ging t mij om
ik heb ooit van een bokker twee van die sierkoorden gekocht, maar dat waren de laatste en zij kon er ook niet meer aankomen.
het gaat mij echt om de complete deken; MET voorflap (die ik dan wil laten borduren) en sierkoord. en de mooie kwaliteit natuurlijk. kwijl... baal zo dat ik er niet eerder een via de Tommie-site heb besteld... domme ik.
ik ga 'm ook niet als staldeken gebruiken! en mijn ruin poept in een boogje, dus ik denk dat het wel meevalt (jasses, onsmakelijk verhaal, sorry hoor).
jeetje, diezijn stoer! ik vind alleen die foto op ruiterkado niet zo mooi. maar die foto die er al eerder stond wel.. nou, nog iets voor bij mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag