Mijn paard heeft dit jaar nog geen deken op gehad. Ze staat staat niet(veel) buiten maar ze heeft al wel een aardig vachtje gekregen. Ik wil toch beginnen om een deken op te leggen. Met wat voor deken zou ik beginnen? Zou een 330 grams deken te veel zijn omdat ze al een vachtje heeft?
Ik denk dat ze dan enorm gaat zweten onder die deken. Ikzelf had mijn pony in het begin onder een 200 grams staan,maar oke hij stond dan wel binnen. Maar die zweette zich kapot onder die deken met zn dikke vacht. Afgelopen week heb ik hem dus zonder deken neergezet,maar nu heb ik toch weer een fleecedeken opliggen,omdat het echt koud word..
Van de week maar even een dekentje bij halen. Heb alleen een dikke deken. bedankt. Maar vraag me af of een regenbeschermende deken wel ademend is voor ook op stal. mss moet ik er dan wel 2 aanschaffen. Groetjes.
ja , bedankt voor de reacties. ik ga morgen eens kijken in de winkel wat ze hebben liggen. Het is mij wel opgevallen dat je voor een deken altijd wel rond de 60 euro kwijt bent . ongeacht wat voor vulling er in zit.